New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 1K
  • Views Views: Views 66K
Transfervindue Sommer 2026
Hvis jeg var CV, ville jeg gå langt, faktisk ret langt, for at forlænge med Felix...

Han er blevet kulturbærer i truppen
Han har en alder, hvor han næppe er interessant for en større klub ude
God til at bære holdet videre efter Paddy, Polle, Tingair, Hansen
Men hey...
Arnstad, Toby, Knudsen, Gift oa. er her stadig
Og der er unge på vej

Og der er jo også lidt på kistebunden

Kort sagt
Forlæng!!
Så let bliver det ikke…..skulle vi, hvad jeg ikke tror sker, blive mestre og starte i CHL kval, vil jeg sige en lille chance….hør her, han bliver måske tilbudt mindst det db i løn over de næste 4-5 år. Så det vælger han nok mest selvfølgeligt….og for at gøre det endnu værre: Kunne godt blive en FC klub her i landet. Desværre.

Er der nogen der har et større indblik end mig i, hvad der er i pipeline fra El Cambio? Der var vist ham Elvis, som fyldte 18 lidt senere end James og Hamza. Men det er mest de tre vi har hørt om.
Den næste er en central offensiv midtbanespiller, Magala Ismael (Isma). Han er fra 2009. Han har fødselsdag d. 28/07/09, og vil altså tidligst kunne komme i sommeren 2027. Derefter er det Arnold Kayembe (2011). Han er central midtbane.

Magnus Jensen som Tingager erstatning? Defensivt stærk og offensivt farlig. Ikke på vej til udlandet, så måske en del af den nye stamme, der skal bygges op.
Det kommer nok an på, om man ønsker at erstatte Tingager i 26/27 eller første sæsonen efter.

Vil man starte den kommende sæson med Tingager som chefen i bagkæden, og så stille og rolig bringe en anden spiller ind i stedet for ham, henover sæsonen, så synes jeg Magnus Jensen bliver for gammel.

Jeg tror dog også, at hans boldomgang er dårligere end Tingagers og ligeledes tror jeg ikke han dækker bagrum ligeså godt som
Tingager.

Last edited:
Hvad med Cheriff - han ser så træls ud for modstanderne og fylder virkelig meget.

Stadig kun 20 år.

Han er en virkelig lækker spiller. Han tager et løb på et tidspunkt der er helt ekstraordinært. En situation hvorhen faktisk savner Poulsen stopper ham.

I min optik deres bedste spillere.

Men ja, Olti og Cheriff er klart de to mest spændende spillere

Latest posts

Back