New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 741K
Der er meget stille omkring 9eren. Frygter det værste som er ingenting eller en ny Badji
Det bliver nok afsløring-chok-bombe uanset om det bliver fordi det er en spiller vi ikke havde hørt om før i rygtestrømmen eller fordi der slet ikke kommer nogen :)

OK, det er så også stort set afsløring-chok-bombe uanset om det er det mest forventede der sker, så det siger ikke så meget, men der er jo faktisk også kun Cvancara, som de desperat skriver historier om ifm AGF fordi vandrørene er helt tætte.

Jeg tror stadig fuldt og fast på at der kommer en eller anden angriber fordi jeg har opfattet deres udtalelser som om de ser et behov, ligesom os andre. Alting kan da kikse, men der burde trods alt kunne findes noget tilgængeligt på listen der opfylder de basale krav. Leje er fint nok, naturligvis helst med forkøbsret med mindre det er er vildt niveau vi låner. Jeg tror også på en forsvarer, men udtalelserne omkring de positioner har ikke været helt så utvetydige.

Vi præsentere Dolberg på stadion i aften, foran FCM :)
Lige godt grov’ at FCM sådan bruger Vejlby til at præsentere deres nye spillere. Skal Unterschlag så også råbe hans navn tre gange. Og må vi stadig så råbe Røvhul, eller har de også købt den rettighed? Moderne fodbold, altså 😡.

Bare for at få styr på forventningerne: Er der nogen herinde, der seriøst forestiller sig, at Dolberg vælger os foran FCM? Altså ville se ham på stadion og tænke, det er forhåbentlig os, han har skrevet under med?

Det virker for mig fuldstændig urealistisk. FCM kan og vil formentlig give ham 2 eller 3 gange så meget i løn, så han ville nok slet ikke behøve at tage stilling til de to muligheder, hvis vi overhovedet ville ulejlige os med at sende en forespørgsel.

Det er ikke lige på den slags strategiske valg, at vi skal gøre os forhåbninger om at holde os foran FCM.

Bare for at få styr på forventningerne: Er der nogen herinde, der seriøst forestiller sig, at Dolberg vælger os foran FCM? Altså ville se ham på stadion og tænke, det er forhåbentlig os, han har skrevet under med?

Det virker for mig fuldstændig urealistisk. FCM kan og vil formentlig give ham 2 eller 3 gange så meget i løn, så han ville nok slet ikke behøve at tage stilling til de to muligheder, hvis vi overhovedet ville ulejlige os med at sende en forespørgsel.

Det er ikke lige på den slags strategiske valg, at vi skal gøre os forhåbninger om at holde os foran FCM.

Det var en joke fra min side af :)

Jeg forestiller mig på ingen måde at vi overhovedet er relevante for Dolberg. Manden er jo stadig for god til Superligaen, så hvis han endelig skulle spille i DK, så ville det være enten FCM eller FCK - og han ville med 99,9% sandsynlighed vælge FCM af de to muligheder.

Jeg kan ikke forestille mig at han vælger Superligaen på nuværende tidspunkt.

Der er meget stille omkring 9eren. Frygter det værste som er ingenting eller en ny Badji

Udtalte JN ikke engang i sommer noget i retning af, at vi ikke kommer til at investere i en trup der er rettet mod europæisk fodbold? Altså forstået på den måde, at de spillere vi henter ekstra i år, kan bliver en økonomisk belastning i fremtiden, fordi der ikke er garanti for europæisk fodbold næste år? Jeg har forsøgt at finde det, men kan ikke ikke huske hvornår det var.

Jeg forventer egentlig ikke mere. Gretarsson ser jeg som et lidt middelmådigt sidste forsøg på et forstærke defensiven og måske sidste spiller der blev krydset af på listen. Jeg tror slet ikke på en sidste øjebliks 9'er.

Eller måske er jeg bare depressiv ... :cautious:

EDIT: Og Dolberg? Hahaha, det sker ikke.

Jeg forestiller mig på ingen måde at vi overhovedet er relevante for Dolberg. Manden er jo stadig for god til Superligaen, så hvis han endelig skulle spille i DK, så ville det være enten FCM eller FCK - og han ville med 99,9% sandsynlighed vælge FCM af de to muligheder.
Det kan selvfølgelig også være, at han er lokalpatriotisk (og fuld af lort) ligesom Alexander Lind og ikke kan få det over sit SIF-hjerte og blablabla og pismigiøretfornogetgejl - og derfor skriver med FC-N, K eller noget i udlandet.

Jeg kan ikke forestille mig at han vælger Superligaen på nuværende tidspunkt.
Det ville man vel også sige om Nissen Kristensen og VN? Jeg havde en ide om Vestergaard måske ville hjem. Det havde han også en ide om, det var bare 'nul putte'.

Der er raflet og terningen ligger på bordet under bægeret. Udfaldet er givet, men for alle der ikke kan se det, er alle udfald stadig mulige.

Farzam skriver at Sønderjyske vil have 1 million euro for Gretasson.

Jeg er overbevist om at han lander i Aarhus i aften. Faktisk så sikker at jeg gerne tager et væddemål på det
Den tror jeg også på.

Helt reelt, hvilke klub sælger en af sine faste spillere, der har vist noget niveau, uden at tage 10 mio?

Man kan være heldig med en klausul, eller en aftale, hjemve eller lignende. Men Haderslev kan ikke rigtigt leve med 5 mio. Det er sikkert hvad de har aftalt, og også en del af grunden til der bliver et skifte.

PC hentede stammen på guldholdet gratis/ til småpenge. I dag er 'småpenge' udvidet til i hvert fald 5 mio, og nok også €1m.

Latest posts

Back