New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 727K
Transfervindue Sommer 2026
Men det fremgår jo af Tipsbladets artikel, at det er flere dage siden AGF kom med et bud, og at der ikke har været forhandlinger siden. I mine øjne tyder det altså mere på, at det ikke er Gretarsson man arbejder på lige nu, men at der er dukket noget andet op man gerne vil forfølge.

Dermed ikke sagt, at "det andet" kan glippe, og man derfor går tilbage til Gretarsson i sidste øjeblik.

Zanka?
Jeg ville skulle vende skråen flere gange, end da Hjalte Bo tog til AGF. Jeg ville skulle sluge flere, og større, kameler, end da JN blev direktør. Puha...kan man dø af kognitiv dissonans? Hvis ja, så vil jeg være i akut livsfare, hvis Zanka skifter til AGF. Han er indbegrebet af FC Kattebakken og ærgerlig københavneri.
Jeg er i øvrigt usikker på hvad hans niveau er nu - jeg så slet ikke kampe fra nedrykningsspillet i foråret.

Tror mere det der deadline day forvirring. Hvis Zanka skulle skrive med AGF, tog han sgu nok ikke toget herover :D

Og så var han vel også bedt om at gå stille med dørene indtil en eventuel offentliggørelse.
Mon ikke Zanka ved præcis hvad han gør og har en god griner over at læse kommentarerne på det.

Er Højer ude af billedet hos os, eller var det bare en fan drøm? Er han enten ved at afsøge et sidste vals udenforblandets grænser, eller er niveauet ikke længere til superliga?

Syntes personligt det er mærkeligt man vil bruge penge på Gretarson, når Højer går ledig.
Jeg tror personligt det ender med vi henter Højer, men det er kun en fornemmelse

Er Højer ude af billedet hos os, eller var det bare en fan drøm? Er han enten ved at afsøge et sidste vals udenforblandets grænser, eller er niveauet ikke længere til superliga?

Syntes personligt det er mærkeligt man vil bruge penge på Gretarson, når Højer går ledig.
Hvis vi ville have Højer, havde vi vel slået til for længst?
jeg tænker ikke, at der er nogen interesse fra klubbens side.

Gretarsson vil være en rigtig fin løsning. Rigtigt godt alternativ til Tingager....men, er det ikke en spiller man godt kunne have lukket for flere uger siden?
Tror faktisk den var svær, da han har et udtalt ønske om at skulle til udlandet. Men det er jo så godt som lukket nu.

Og nok ikke blevet billigere efter de solgte Magnus Jensen.

Tror faktisk den var svær, da han har et udtalt ønske om at skulle til udlandet. Men det er jo så godt som lukket nu.

Og nok ikke blevet billigere efter de solgte Magnus Jensen.
Man kan godt udtale at man har et ønske om at komme til udlandet, og så alligevel ende i en anden superliga klub

Har jeg hørt

Mit håb for dagen:

CV bliver enig med Sønderjyske og der hentes en profil 9er, så skal jeg ikke brokke mig. 9er er dog med afstand det vigtigste, for mig er det forskellen mellem et dumpet vindue eller et bestået.
Vi skal have begge dele, ellers er det dumpet i mine øjne... eller også skal vi have en nyhed om, at Tingager er klar fra den kommende weekend.

Mit håb for dagen:

CV bliver enig med Sønderjyske og der hentes en profil 9er, så skal jeg ikke brokke mig. 9er er dog med afstand det vigtigste, for mig er det forskellen mellem et dumpet vindue eller et bestået.

Jeg håber faktisk mere og mere på, at vi får hentet en hovedstødsstærk forsvarsspiller med lidt lederegenskaber. Jeg tror nok, at vi skal få scoret en del mål i efteråret med alle de stærke 10’ere og wb’s, men uden lidt stabilitet i forsvaret frygter jeg lidt, at vi skal score mindst 3 mål for at vinde de fleste kampe…

Jeg tror nok, at vi skal få scoret en del mål i efteråret med alle de stærke 10’ere og wb’s, men uden lidt stabilitet i forsvaret frygter jeg lidt, at vi skal score mindst 3 mål for at vinde de fleste kampe…

Jeg tror, det vil hjælpe en hel del, når Røsler er spillet helt ind og hvis Kahl kan holde sig skadesfri og ikke mindst finde niveauet frem fra sidste sæson.

Lige nu er Kahl den eneste som spiller regelmæssigt i forsvaret som udgjorde det solide forsvar fra sidste sæson inkl. målmanden. Det er et kæmpe problem (og nej jeg gider ikke endnu en diskussion, hvor aben skal placeres).

Latest posts

Back