Det er fint med CoL, sådan generelt set. Men måden det sker på er noget bekymrende. Kahl virker halvskadet, Tingager... Dertil stod man med en realistisk mulighed for CL playoff og gav indtryk af ikke rigtigt at ville gå efter det på transfersiden.
Holdet er presset og mangler sammenhæng. To points i de første to kampe er ingen katastrofe, men ikke langt fra at blive noget bekymrende, fx med uafgjort igen lørdag og forventede slag i Portugal.
Man skal passe på med øjebliksbilleder, men en påstand om, at AGF var solide en halvleg mod BIF og på utrolig vis i Poznan. Derudover har det ikke set godt ud.
Var det gode de sidste krampetrækninger, eller er det tætheden der har fremmanet det indtryk man står med efter Lyngby og 2 x Sabah?
For mange år siden debatterende vi nederlag i pokalen (tror sgu det var i ER-æraen).
@Ato Vari var ude med påstanden om, at nederlag der, kunne smitte af generelt. Den husker jeg stadig, fordi det gav mening for mig. Om det gør generelt, tør jeg ikke sige, men den her har potentiale til at smitte meget af.