New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 12K
  • Views Views: Views 758K
Links blev brugt på højre Wingback fordi Carstensen var ude også.

Emmery kan bruges på venstre wingback - men SKAL IKKE... Han skal spille 10'er og spille frit offensivt ham der. Fandme ikke forsvare :D
JP udtalte vel bare at vi har bogere til angrebet? ikke som 9'er? Ellers link gerne.
Jeg har ledt efter linket - men kan ikke finde det. Mener at det er sagt til agf, efter en træningskamp hvor han nævner at Bogere kom ind på 10’eren selvom det ikke er hans naturlige plads

Jeg har ledt efter linket - men kan ikke finde det. Mener at det er sagt til agf, efter en træningskamp hvor han nævner at Bogere kom ind på 10’eren selvom det ikke er hans naturlige plads

Og det har det heller ikke været. Men ligesom Bech har været KLART BEDST for os som 10'er - fremfor da han var 2.angriber til PM i Uwes system - eller som 9'er nu - så ser jeg Bogere som en der skal drible ind mod mål, og dukke op i feltet - og ikke en som opfylder den 9'er-roller JP har spillet med normalt.

Med købet af Anderson kan det også være - at vi bare spiller med 3 hurtige foran - og helt dropper den rolle. I dont know. Men ser bare slet slet slet ikke Bogere som klassisk 9'er.

Emmery kan bruges på venstre wingback - men SKAL IKKE... Han skal spille 10'er og spille frit offensivt ham der. Fandme ikke forsvare :D
JP udtalte vel bare at vi har bogere til angrebet? ikke som 9'er? Ellers link gerne.

Men Emmery spillede vel wingback i den pågældende kamp, hvor Borgere blev skiftet ind for ham?

Emmery ligner vores starter på venstre wingback!

Bogere er en anderledes 9'er end dem vi har, men specielt i Europa kan han sagtens gøre gavn med hans dybdeløb, jeg tænker derimod at han er ret uskolet på en 10'er rent defensivt

Jeg er overrasket over så stor en klub går efter ham. Men er nok også til en rolle lidt længere tilbage på banen
Men han er jo ikke mere troværdig end Stoke var. Kan tilføje, at jeg har direkte indsigt i Arnstads liv og der er ikke lige noget der tyder på, at han er på vej til Portugal😉

FCM køber en landsholdsspiller Buksa for 30 mio og sælger for det samme. Køber Brynhildsen for 20 mio og sælger for det samme. Det er altså en bedre forretningsmodel end lottokuponer til 10 som vi hænger på fordi de ingen historik har og ingen gider købe dem.
Og spildt 50 mio kr. på Marrony og 20 mio kr. på Chilufya.

Naturligvis er sandsynligheden for succes større end med dyrere køb, men der er ikke en entydig vej til succes.

Latest posts

D
Replies
776
Views
52K
Back