New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 328K
Det er jo bare navne der har været oppe før og som ikke er så urealistiske, især selvfølgelig Carstensen og Højer. Carstensen er nok meget sandsynlig og Højer må da blive eller have været overvejet og jeg tror ikke det vil være et spørgsmål om europæisk gruppespil eller ej hvis han er tilgængelig nu. Det kan være beslutningen er taget eller det kan være afhængig af et salg af Links, men Højer kan jo heller ikke gå længe og vente hvis han får andre tilbud. Måske er Lauritsen ikke helt realistisk, men det ville da være mærkeligt hvis man ikke lige har spurgt hans agent hvad han sigter efter sportsligt og økonomisk. Det er i hvert fald en plads jeg antager der skal findes en spiller til.

Jeg kan da godt fabrikere nogle rygter, hvis du synes? Her er et par ting, jeg har hørt, siden jeg så din besked:

Carstensen er faldet på plads og bliver officiel i begyndelsen af næste uge. Nok mandag, men måske tirsdag.

CV har været i kontakt med tobias Lauritsens bagland. Han er åben for skiftet, men afventer, om der kunne en større klub på banen.

Casper Højer vil meget gerne til AGF, og hans agent skal mødes med CV i den kommende uge. AGF vil gerne have ham, men kun hvis de sikrer sig et ligaspil. Derfor kan den godt trække ud, indtil det eventuelt bliver sikret.
Jeg tror, at Højer er med i en Puck Maxi klub, og de har planlagt en tre ugers tur til Harzen i august. Så han har ikke tid nu.
Den med at AGF vil undvære ham i 12 kampe for liiige og se, om man kommer i gruppespil er for urealistisk.

Latest posts

Back