New posts

Transfervindue Sommer 2026

  • Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 5K
  • Views Views: Views 319K
Transfervindue Sommer 2026
Alligevel kan det undre, hvad det helt præcist er, der gør CV så tilbageholden. Vi er vel som klub og selvforståelse ude over det punkt, hvor det er den sidste gnallede halve million, der afgør tingene. Så, hvorfor vil CV ikke bare lukke den, når han lader optionen løbe ud og stadig ikke sikrer den? Er RC ikke CVs drømmespiller alligevel? For de fleste fans virker det som en no-brainer, og det er vel for pokker ikke de sidste peanuts, der skal sætte handlen over styr, er det.? Kan skoene blive for små, eller er der tvivl om mandens stand?
Jeg tænker ligeså meget på det arbejdspres han er under. Hvis han misser RC, så ender det jo med at han får endnu mere travlt, selvom man ikke skulle tro det var muligt.

Jeg hørte dog FCM stadig skulle være lune på Jalal
 
Det var Kim Robin Graahede der kom med seneste rygte....at FCM tilbyder RC og hans kæreste, Sofie Vendelbo, der også spiller i AGF, en samlet pakke....efter mødet var jeg oppe og spørge nærmere til det rygte, og iflg KRG følte han GF ville sikre sig en aftale......men en agent kan jo bruge en sådan situation til at profitmaksimere og tingene kan selvfølgelig gå i hårdknude. Lad os håbe på det gode sker....
 
Det var Kim Robin Graahede der kom med seneste rygte....at FCM tilbyder RC og hans kæreste, Sofie Vendelbo, der også spiller i AGF, en samlet pakke....efter mødet var jeg oppe og spørge nærmere til det rygte, og iflg KRG følte han GF ville sikre sig en aftale......men en agent kan jo bruge en sådan situation til at profitmaksimere og tingene kan selvfølgelig gå i hårdknude. Lad os håbe på det gode sker....
Mit indtryk baseret på Nowks kommentarer er at vi er enige med Carstensen, twistet er mellem os og Køln
 
Last edited:
Tak for opdateringer. Var det noget, de vidste, eller var det noget, de gættede på?

Det var noget de havde opfanget, men ikke igennem AGF.

Generelt fortalte de at de normalt ikke kommer med rygter, men gerne kommer med fakta - og fakta er at FCM også er inde i billedet, det har de opfanget via deres netværk.

Dog berettede de også at Carstensen rigtig gerne vil blive i AGF, men at CVs smølen også kan være fordi man er meget begejstret for Jacob Andersen og Zander Granshaw presser på......så angiveligt er det pt. et vurderings spørgsmål mere end et økonomisk anliggende.
 
Det var ikke noget de havde opfanget, men ikke igennem AGF.

Generelt fortalte de at de normalt ikke kommer med rygter, men gerne kommer med fakta - og fakta er at FCM også er inde i billedet, det har de opfanget via deres netværk.

Dog berettede de også at Carstensen rigtig gerne vil blive i AGF, men at CVs smølen også kan være fordi man er meget begejstret for Jacob Andersen og Zander Granshaw presser på......så angiveligt er det pt. et vurderings spørgsmål mere end et økonomisk anliggende.

Fortalte de noget om hvilken skade der har holdt ham ude ? Og er han egentlig klar igen?

Det er da fedt hvis de andre presser sig på💪 Jeg havde egentlig troet CV spillede det store spil og måske havde en anden i baghånden. Men hvis det er fordi CV/JP vurderer de andre er meget tæt på, så er det bare luksus.
 
Stooop nu med den 4 back kæde for the love of god 🙄
I overvejelserne om Carstensen er der vel tre muligheder:

1) man overvejer andre alternativer til pladsen
2) man overvejer taktiske justeringer der gør RC mindre relevant
3) man forhandler benhårdt på pris.

Jeg bragte også Jalal ind omkring 1), for at give den mere smag.

Som med Lind er der noget ved 4-backen der bare tvinger den til at ligge i baghovedet som et alternativt scenarie. Noget som gør jeg er nødt til at have den med i mine overvejelser.

Det er irriterende fordi det gør udfaldsrummet meget større. Og det er svært helt at forstå fordi 3-backen har fungeret så godt. Men det skal med når jeg evaluerer mulige retninger. Og ... udtrykket 'I aim to please' er ret meget udenfor min rækkevidde. Ikke at benytte, men at efterleve, beklager.

Når vi har en ide om Links, når Emmery har fundet sin plads og evt hvis man erstatter Links med wingback. Så er der formentlig afklaring nok til at be- eller afkræfte overvejelserne. Men jeg ved ikke om det sker i juli, eller man skal ind i august.
 
Lige en enkelt note til FCM rygtet

Rasmus Nissen er stadigvæk deres første prio, hvor Carstensen er (en af flere) plan B.
Rygterne går på at fck har indledt forhandlinger med Fc Köln om Rasmus Carstensen,
Da de i modsætning til CV er villige til at betale prisen
Det har de ikke nej. Der er pt kun GF der er i reelle forhandlinger med Köln. Og som nævnt tidligere, det er kun prisen de mangler og blive enige om, alt andet er på plads.........og det har det været lææææææææænge. Men det hele afhænger selvfølgelig af, at CV snart trykker på knappen
 
Lidt andet nyt fra aftenen i Kultur Bunkeren.

AGF har ingen scouting på VM, i hvertfald ingen mand fysisk til stede.

Man forventer ikke Yakobs værdi pludselig eksploderer hvis han får 15-45 min for Irak i den sidste kamp, for at værdien skal rykke skal man vise noget ekstraordinært, og det når han næppe.

Flere unge udmærker sig, Zander Granshaw blandt, og især Callø som de også ved selvsyn har fulgt til træning.

Badjii regner ingen med i AGF, og han vil blive forsøgt sendt ud igen ala Haugen hvis der ikke kommer en køber.

Tschamche til trods for det fine talent han har, så ser de ikke ham som en der bare napper en plads, og en udlejning skal overvejes hvis han skal rykke sig yderligere.

Serra småskadet og mangler en del procent for at være 100%, men det er efterslæb fra foråret.

Polle ude min et par måneder.

Lens har scoutet længe på Links, så første bud er nok mere sat i søen som en føler på pris - de har angiveligt også scoutet ham som WB.

Jens Jønsson har i flere omgange være suveræn til træning, og har også i det taktisk spil været placeret som yderstopper.......hans fart og fysik er hvis noget over det vi lige går og tror.

Og Arnstad er pt et niveau til to over alle andre til træning.

Og slutteligt, Bech prøves på 9' eren her i opstarten, bl.a også fordi Sebastian Jørgensen imponerer helt vildt - man gjorde det ikke i foråret da man ikke ville bryde strukturen i spillet, og fordi man ikke ville ødelægge selvværd hos de oprigtige 9' ere i truppen, nu er situationen en anden.

Men stiften er enig med de fleste, der skal findes en 9' er, men de penge AGF har rækker nok desværre ikke til en proven goalgetter, så man skal finde en der er et mix af ung, salgspotentielle, og har vist man kan spille de større kampe.

Og slutteligt, Borgere skal man ikke forvente der bliver satset på som fast fra den nye sæson, ham skal stadig sluses ind på den rigtige måde, brager han så igennem er det jo en bonus - Hamza skal som udgangspunkt stadig være i U-19 set-uppet.
 
Han er stadig på kontrakt i Grækenland, så han kommer med garanti ikke til og spille i morgen. Så skal han i hvert fald skrive under med os inden og løsrives af kontrakten i Grækenland
Jakob Poulsen siger det også ret direkte i denne artikel hos Campo:
- Nej, han kan jo ikke være med i træningskamp for os. Han har vel også stadig kontrakt et andet sted indtil 30. juni, tænker jeg. Så nej, det tror jeg ikke, I skal regne med, afslutter Poulsen.

 
Det var noget de havde opfanget, men ikke igennem AGF.

Generelt fortalte de at de normalt ikke kommer med rygter, men gerne kommer med fakta - og fakta er at FCM også er inde i billedet, det har de opfanget via deres netværk.

Dog berettede de også at Carstensen rigtig gerne vil blive i AGF, men at CVs smølen også kan være fordi man er meget begejstret for Jacob Andersen og Zander Granshaw presser på......så angiveligt er det pt. et vurderings spørgsmål mere end et økonomisk anliggende.

Tak for uddybning. Det er for alvor nye tider i AGF, hvis det seriøst overvejes, om vores back duo i en sæson, hvor vi er danske mestre, og holdet skal være stærkere, overvejes, at vores duo på højre back skal udgøres af en 22-årig med 43 førsteholdskampe og en 17-årig, som har sin debut til gode.

Så er vi da for alvor på rette vej med talentudviklingen :-)
 
Han er stadig på kontrakt i Grækenland, så han kommer med garanti ikke til og spille i morgen. Så skal han i hvert fald skrive under med os inden og løsrives af kontrakten i Grækenland
Jakob Poulsen siger det også ret direkte i denne artikel hos Campo:



Måske er det min sult efter en tilføjelse, der taler, men jeg synes, den udtalelse stinker af, at JJ bliver præsenteret i starten af juli.

Jeg har egentlig været modstander af den transfer. Men Poulsens skadesproblemer og fortællingerne om JJs niveau får alligevel mine mundvige til at pege op ved tanken.
 
Måske er det min sult efter en tilføjelse, der taler, men jeg synes, den udtalelse stinker af, at JJ bliver præsenteret i starten af juli.

Jeg har egentlig været modstander af den transfer. Men Poulsens skadesproblemer og fortællingerne om JJs niveau får alligevel mine mundvige til at pege op ved tanken.
Jeg tror, at han præsenteres til august. Tror agf går med til, at han først skal skrives med, når han kan få forskerordning
 

Latest posts

Back
Top