Transfervindue Sommer 2026
Last edited:
Jeg er grundlæggende lidt skeptisk over Solbakken-handlen, men i den kontekst det er skrevet her er det ikke kritisk.Jeg kan ikke rigtigt gennemskue, om dette er en kritisk vinklet bemærkning. Men jeg har i hvert fald reflekteret en del over, hvor glad jeg er for at have byttet MEM til syv millioner plus to midtbanespillere på nogenlunde samme niveau. Det har simpelthen gjort truppen markant stærkere. Jeg er med på, at kontrakten til Solbakken er relativt kort, men den var samtidig forudsætningen for at MEM kunne sælges og vi dermed senere kunne hente Knudsen. De tre handler er i sammenhæng ganske fremragende i min optik.
Det kostede 30 mio at besætte to pladser på midten med kompetente folk. Og de spillere vi skal erstatte til sommer er kompetente og kræver kompetente afløsere. Man skal forsvare guld eller sølv, og begynde processen med at etablere sig i Europa.
Til sommer skal man besætte (jeg giver mit bud, det er ikke sikkert, skråsikkert eller noget i den stil, men mit bud)
9'er (PM)
10'er (Bech)
10'er (Arnstad)
WB (Carstensen, option på 10 mio)
WB (Links)
CM (Yakob)
LCB (Kahl - chance for forlængelse, koster sign-on)
HCB (Beijmo - chance for forlængelse, koster sign-on)
CB (Dalsgaard)
9'er (Serra)
Hvis Mølgaard ikke kan komme på holdet i foråret (stå foran Dalsgaard på HCB), er han ikke god nok efter foråret - medmindre man sænker ambitionsniveauet.
Edit: det ligner et kikset forsøg på st slette et citat og dermed se ud som om der er mine ord. Det er det ikke, selvom jeg er enig I det skrevne