New posts

Transfervindue Sommer 2026

• Thread starter Thread starter Martin Hansen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 4K
  • Views Views: Views 265K
Jeg sælger gerne Gyamfi, hvis der kan findes en fornuftig køber. Jeg tror vi er nede på 25% chance for et gennembrud fra ham, men jeg mindes at der blev talt om at forære ham væk.
Jeg tænkte igår at det kunne give god mening at lave et forløb som med Callø på Riisvangen, så kan klubben have hold i hanke med hans udvikling

Jeg tænkte igår at det kunne give god mening at lave et forløb som med Callø på Riisvangen, så kan klubben have hold i hanke med hans udvikling
Jeg er heller ikke helt klar til at give op mht. ham.
Men det er også fordi, at han er beskrevet som en spiller der bliver voldsomt god, hvis det først klikker for ham.
Så en lejeaftale på Riisvangen ville være et godt sted, er jeg sikker på.

Jeg ved ikke, hvad "sprænge banken" er, men at tro man kan få Andreas Hansen under f-eks. 10 millioner, er nok mest af alt spild af tid.
Det, jeg mener, er at man ikke går i budkrig med Brøndby eller FC-klubberne. Jeg tror også, CV er villig til at 12-15 mio. Men han endte jo uden Uhre og Adamsen i vinters, og det samme kan ske her.

AGF har ikke umiddelbart et tvingende behov for en ny målmand, men kigger vi bare 1-2 vinduer frem, ved ingen af os vel rigtigt, hvordan målmandskabalen ser ud.

For at starte nedefra: Otto Lyhne fylder 18 til efteråret, og det kunne godt være en ide snart at se sig om efter en divisionsklub, hvor han (måske) kan få fast spilletid under et lejeophold. Der er jo langt til banen i AGF. Jeg tror ikke, at han er i klubben hele 2027/28-sæsonen, også selv om han gerne må blive et reelt aktiv senere end det.

Hedenskab har kontraktudløb ved udgangen af 2027. Der har ikke været mange rygter om, at der arbejdes på en forlængelse. Ingen af os ved vel helt, om han har både niveauet og tålmodigheden til langsomt at tage over efter Jesper Hansen, og det er uklart, om han er en mulighed (i hvert fald i hele) næste sæson.

Jesper Hansen havde en fremragende sæson, især i forhold til, at jeg allerede havde afskrevet ham efter sidste forår. Han er dog også 41, og han har kontraktudløb igen næste sommer. Det er også uklart, hvor han står næste sæson - eller for den sags skyld, *om* han står nogen steder.

Latest posts

Back