New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 459K
Transfervindue Sommer 2024
Endnu engang bliver SIB udmanøvreret på transfermarkedet!
Og vi konstaterer at han prøver at hente spillere fra hylder der ligger lidt over superligaen. Det er også det vi har brug for, men det er selvsagt en svær opgave, når der er hold fra større ligaer med i kampen og vi ikke lige har en FCx- pengekasse, hvor pengene sidder løst.

Hvis det glipper til Rostock i dag - så er sidste håb at en norsk klub henter ham inden DK/NO-vinduet lukker mandag kl 00:00. Ikke urealistisk heller - men klart Haugen helst vil til Tyskland hvis det er muligt.
Det er da ikke klart at han gerne vil spille 3. Bundesliga. Det er faktisk langt fra klart.

Hej, det er mig Pope igen. Ham der også er inde i Ace, Stoke og Bamse fra Bamses Billedebog🙄😉

Angående Haugen, så er Vejle også interesseret. De skyder med stor sandsynlighed Onugka af i aften og det efterlader en plads der skal udfyldes.

I forhold til mit oprindelige rygte om thorir johann helgason, så er den ikke død endnu. Som jeg hører det, vil han erstatte en Andersson, der skifter til KV Kortrij efter weekenden.

Jeg har tidligere været fortaler for Onughka men efter at have nærstuderet ham i denne sæson, er jeg mere end tilfreds med, han med stor sandsynlighed ikke ender hos os. Hans attitude stinker, det er slemt nok men hans presspil er nærmest ikke eksisterende. Han vil være fejlcastet sådan som vi spiller nu med et aggressivt genpres.

Provsgaard kan jeg ikke se, vi har plads til. Med Dalsgaard, AJ, Callø og forhåbentlig en Mølgaard på et tidspunkt, er det ikke lige en CB vi skal smide mange penge efter. Provstgaard skulle have været sidste sommer, nu er det løb kørt.

Har SIB flere penge at lege med, ser jeg som tidligere nævnt et 9er talent eller hvis pengene er mindre så et 6er talent eller en backup til Links.

Haha, jeg beundrer jeres optimisme.

Jaaaa, det var der også nogen der sagde sidste sommer, ikke? Incl SIB. :p

Nå, men det ser interessant ud, hvis ...
Han brugte nok ikke præcis de ord kan man sige, men noget der ligner kan jeg faktisk ikke helt erindre sidste sommer, hvorimod hans særlige mulighed, eller hvad det var han kaldte det, fra i vinter kvalificerer sig nok. Hvis det var AJ han tænkte på har han også leveret, det er bare et spørgsmål om hvad man synes en særlig mulighed er...

Min pointe er mest af alt at jeg helt grundlæggende tror han får hentet spillere i henhold til de behov de mener de har. Bech Sørensen glippede i sidste øjeblik sidste sommer og så måtte man hastelåne Knoester, men der kom jo en spiller. Så jeg synes mere kritikken skal være at man undervurderede skadesfrekvensen hos nogle spillere end at man ikke kunne finde spillere eller holdt hvad man lovede. Og så skød man desværre forkert med især Serra.

Med andre ord: de siger ikke så direkte at der kommer mindst én midtbanespiller og så kommer der slet ingen. Det ville være helt usædvanligt, man kan jo leje en eller anden meget sent i vinduet hvis det endelig er. Og der var også lagt op til en eller anden form stærk tilgang som Arnstad må siges at være.

...Hvis han kommer, men rygterne er da på Bech Sørensen-niveau så mon ikke...

Det ku da være en kæmpe gevinst for holdet såfremt vi landede Arnstad OG Power, men ku det os give problemer i forhold til dynamikken i holdet?
Tænker begge gerne ville spille.
Jeg tænker ikke Power ankommer med en tanke om at komme i starteren. Det er sjældent når man starter med en prøvetræning ;)

Til gengæld lyder det lidt som om vi vil give Anrstad en nøglerolle, så han vil i løbet af kort tid forvente han indgår som en af de bærende spillere.

Tænker begge gerne ville spille.

Skal jeg finde noget som helst positivt i Power, så er det, at han ikke kan forvente at være en naturlig del af startopstillingen. Med hans alder, 10 måneder uden fodbold og kommer fra den saudiske 2. division, så skal han brage igennem, før han kan forvente at blive starter.
Arnstad er en anden snak men igen har ikke spillet meget det sidste års tid. Han får nok samme behandling som Gyamfi. Tid til at falde til.

@Stig AKA Frank Heskjær: Var der ikke rygter om at Stig Inge var i Tromsø i onsdags? Det druknede lidt i Arnstad rygtet, men lige inden var der vist en Norsk avis der talte om at han var set på stadion?

Skal vi også have fat i Lasse Nordås?
Jo netop.
Ifølge det norske medie var vi på plads i onsdags til at se Nordås score for Tromsø da de vandt 2-1.

Den er ikke død ift hvad jeg kan læse mig frem til diverse steder. Vinduet er åbent i Norge til samme tidspunkt som DK (mandag 23:59).
Sverige ER lukket. Tromsø har været tæt på flere angribere i vinduet, og har mig bekendt allerede hentet en angriber ind.
De mener bestemt han sælges. Men det behøver jo ikke være til AGF.

Det er vel egentlig sjældent vi lander de spillere vi hører om længe!?
Plejer først at være året efter :D

Jo netop.
Ifølge det norske medie var vi på plads i onsdags til at se Nordås score for Tromsø da de vandt 2-1.

Den er ikke død ift hvad jeg kan læse mig frem til diverse steder. Vinduet er åbent i Norge til samme tidspunkt som DK (mandag 23:59).
Sverige ER lukket. Tromsø har været tæt på flere angribere i vinduet, og har mig bekendt allerede hentet en angriber ind.
De mener bestemt han sælges. Men det behøver jo ikke være til AGF.

Det er vel egentlig sjældent vi lander de spillere vi hører om længe!?
Plejer først at være året efter :D
Tromsø spillede da ikke i onsdags? Hvilke medie er det?

Latest posts

Back