New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 457K
Transfervindue Sommer 2024
Jeg tror ikke, vi skriver med Max Power. Så havde vi gjort det nu, så han kunne være i truppen i morgen.
Vi præsenterer tre mand foran kirken i morgen. Det bliver, ja ... F...... bibelsk 🙏

Behold Season 3 GIF by Parks and Recreation

God observation, om vi endelig kan konkludere dét er jeg ikke helt sikker på, men det indikerer i hvertfald, at MEM ikke er så skadet at han misser kampen i morgen
Hvis man skal tro på noget af det Max Power Grædekoret har fremhævet siden hans prøvetræning blev meddelt, er det at han formentlig er et stykke fra at være klar.

Hvis man er reelt i tvivl om hans niveau, bør de tage en uge mere før der træffes beslutning. Ellers kan han annonceres sammen med Arnstadt i morgen - og andre, hvis de er klar til det.

God observation, om vi endelig kan konkludere dét er jeg ikke helt sikker på, men det indikerer i hvertfald, at MEM ikke er så skadet at han misser kampen i morgen
Nu er vi jo blevet enige om at han er totalt ude af form osv, men selv hvis det er en overdrivelse er jeg ikke helt sikker på at man ville hive ham direkte ind på bænken. Selvom der hurtigt kan mangle noget på midten. Det handler både om at han skal spilles ind og at man ser ud til at have noget fokus på at spillerne ikke bare bliver smidt af holdet.

Til gengæld kan det vel godt tænkes at han faktisk mest er i baghånden ift noget andet. Men jeg tror faktisk mest man bare har aftalt hvor mange dage han skal træne med og så ordner man det som aftalt. SIB har travlt nok med andre ting og Power er vel kontraktfri så det kan ordnes tirsdag og han er heller ikke selv afhængig af at finde en klub indenfor vinduet.

Nu er vi jo blevet enige om at han er totalt ude af form osv, men selv hvis det er en overdrivelse er jeg ikke helt sikker på at man ville hive ham direkte ind på bænken. Selvom der hurtigt kan mangle noget på midten. Det handler både om at han skal spilles ind og at man ser ud til at have noget fokus på at spillerne ikke bare bliver smidt af holdet.

Til gengæld kan det vel godt tænkes at han faktisk mest er i baghånden ift noget andet. Men jeg tror faktisk mest man bare har aftalt hvor mange dage han skal træne med og så ordner man det som aftalt. SIB har travlt nok med andre ting og Power er vel kontraktfri så det kan ordnes tirsdag og han er heller ikke selv afhængig af at finde en klub indenfor vinduet.
Mit umiddelbare gæt er, at der var flere der så Max Power som en spiller der kunne hjælpe med, at vinde her og nu, end dem der mente han kom fra for lang en pause og fra for lavt niveau (de sidste 12 måneder).

Hvis man alligevel har besluttet sig for, at hente ham, og man havde en midtbanespiller ude med en skade, så kunne man ligeså godt få ordnet papirarbejdet nu (der er jo ikke SIB) fremfor tirsdag. Derfor tillade jeg mig, at konkludere at MEM nok spiller

Det var nogle folks første reaktion på at se han ikke havde spillet siden februar..
Men så kom det jo frem - at det var pga. en skade der, men at han siden den har været klar, og endda spillet opstartskampe, og været i form, men været helt ude i kulden fordi klubben kun må have 7 udlændinge, og har hentet Aubamayang etc.

Det var nogle folks første reaktion på at se han ikke havde spillet siden februar..
Men så kom det jo frem - at det var pga. en skade der, men at han siden den har været klar, og endda spillet opstartskampe, og været i form, men været helt ude i kulden fordi klubben kun må have 7 udlændinge, og har hentet Aubamayang etc.
Har blev skadet i November, klar i Februar. Men ikke spillet en betydende kamp i 10 måneder.

Uagtet årsagen til det, må der være lidt rust og manglende timing

Ja, der er stadig et "samarbejde" med dem, men havde Christian Sørensen været 10 km væk, og så blive sendt hjem igen, så er der også en grænse på et tidspunkt.

Det er dét jeg mener, jeg tror ikke den er der endnu. Men den er kommet andre steder, hvor man er så trætte af urent trav, at man enten overhovedet ikke sælger til en anden klub, eller prøver alt andet inden.
Der er nok også handlinger der er værre end andre ift hvorvidt man vil handle men en klub en anden gang. Det at komme med et tilbud til en spiller man selv er ved at købe er sikkert ikke så slemt som at være uærlig i en handel direkte mellem klubberne. Nu har FCM dog.gjort det her nogle gange og det kan måske nok skade omdømmet. Jeg har helt klart også det indtryk af klubben at man gerne går helt til grænsen og lidt over i mange sammenhænge og ikke er belastet af for mange moralske kvababbelser, men man kan vel heller ikke sige andet end at de hidtil er blevet belønnet lang mere end straffet for det.

Der er nok også handlinger der er værre end andre ift hvorvidt man vil handle men en klub en anden gang. Det at komme med et tilbud til en spiller man selv er ved at købe er sikkert ikke så slemt som at være uærlig i en handel direkte mellem klubberne. Nu har FCM dog.gjort det her nogle gange og det kan måske nok skade omdømmet. Jeg har helt klart også det indtryk af klubben at man gerne går helt til grænsen og lidt over i mange sammenhænge og ikke er belastet af for mange moralske kvababbelser, men man kan vel heller ikke sige andet end at de hidtil er blevet belønnet lang mere end straffet for det.
Jeg ved sgu ikke hvor stor en belønning Pione Sisto var i FCM her senest? - Christian Sørensen blev skadet stort set lige da han kom til klubben, det kan have kostet dem Champions League, og deres nyudnævnte anfører har et lidt for svingende niveau til at man kan være helt tryg ved ham. Så et eller andet sted rammer karma dem måske lige i røven, når de henter spillere, som de ikke har scouted på forhånd, men kun henter dem fordi der var andre der var interesserede.

Last edited:
Som nogle måske ved har jeg før kommet med en solide rygter. I dag er der igen lidt at komme med 👍
Der sker nemlig noget i dag på spillerfronten hos AGF.

Stay tuned

Hvis det ikke kun er Arnstadt eller Power, så er det da lidt underligt ikke at påpege det :D
Du har læst med formoder jeg :D

Men fint der kommer kontrakter på nu.

Hvis det ikke kun er Arnstadt, så er det da lidt underligt ikke at påpege det :D
Du har læst med formoder jeg :D
Jeg tænkte her til morgen faktisk lige på at det egentlig sagtens kunne blive mere end Arnstad de præsenterer hvis der skal laves sådan et event. Hvis det så et Arnstad og Power er der ikke nogen bomber ift nye navne, men så lukkede som vandrørene er, kan man ikke helt afvise noget helt nyt. Som måske lige når at slippe ud om et par timer...

... men så lukkede som vandrørene er, kan man ikke helt afvise noget helt nyt. Som måske lige når at slippe ud om et par timer...

Haha, med lukkede vandrør kan man heller ikke helt afvise at der slet ikke er noget helt nyt. Vi kan faktisk heller ikke helt afvise at Ronaldo pludselig af rent sentimentale grunde har valgt at slutte karrieren med et år i AGF. Man kan heller ikke helt afvise at AGF i nat blev solgt til en arabisk investor eller at den unævnelige er på vej tilbage som træner.

Jeg elsker bare optimismen herinde af hele mit hjerte. :love:

Haha, med lukkede vandrør kan man heller ikke helt afvise at der slet ikke er noget helt nyt. Vi kan faktisk heller ikke helt afvise at Ronaldo pludselig af rent sentimentale grunde har valgt at slutte karrieren med et år i AGF. Man kan heller ikke helt afvise at AGF i nat blev solgt til en arabisk investor eller at den unævnelige er på vej tilbage som træner.

Jeg elsker bare optimismen herinde af hele mit hjerte. :love:
Næ, der kan ske så meget, men den negative indstilling fatter jeg absolut ingenting af. Man skal da have været langt mere optimistisk end jeg er, hvis man nu sidder og er skuffet og negativ og forventer ingenting eller det der er værre, baseret på hvordan det faktisk går i AGF...

Latest posts

Back