New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Sommer 2024
Hvis Power er skide god, og gør det godt, så er alle pludselig i den båd, hvor vi er ængstelige om at få den forlænget hurtigt.
Han er 32 år næste år....jeg synes det er en fin " risiko " skulle han brænde banen af - i givet fald har det sikkert udmøntet sig i noget godt for os i tabellen, så lever jeg med risikoen for han ikke vil forlænge....

Ligesom vi skal lægge hele nedrykningsspøgelset bag os, så skal vi også på et tidspunkt stoppe med at se det som noget negativt, at vi risikerer gode spiller bliver utilfredse med spilletid.
Forhåbentlig kommer der en dag, hvor det er mere reglen end undtagelsen, for sådan er det i topklubber. Det ved spillerne også godt er et vilkår og dem som ikke kan kapere det, har alligevel ikke mentaliteten.

Bare som tænkt eksempel men NP skal kunne håndtere at Brink pustede ham i nakken og ligeledes skulle Brink acceptere, han ikke bare lige fik NPs plads.

Jesper Hansen er et skoleeksempel på, hvordan man håndter det pres. Vel også årsagen til han i en alder af 39 står fast på et tophold.
Jeg tror ikke Brink vil være realistisk hvis vi vitterligt var interesseret. Vejen til spilletid bliver sværere her end i FCN, især når Tverskov smutter til jul. Derudover har jeg også på fornemmelsen at han kan få en større kontrakt i FCN. Så både sportsligt og økonomisk tror jeg FCN er foran hvis vi begge skulle overtale ham. NP, Arnstedt, MEM og MA er ekstremt hård konkurrence og samtidig står der en Duelund og tripper og en Yakob som forhåbentlig kommer tilbage så småt sidste på efteråret eller ihvertfald til foråret. Så for AGF vedkommende giver det nok økonomisk bedre mening bare at hente en transferfri spiller som Power på en kort kontrakt så man kan få Yakob og Duelund tilbage uden det helt store pres.

Men jeg er da enig i, at Brink ville have været et sikrere kort end Power.

Jeg tror stadig døren er på klem i AGF for en spiller mere. Ganske enkelt pga det momentum de har lige nu, kan jeg godt se et scenarie hvor en spiller, som normalt ville være udenfor rækkevidde, pludselig er en mulighed. Især hvis det er på VCB eller VWB.
Kan godt være jeg ikke er ambitiøs nok, men jeg er umiddelbart fint tilfreds, med at have Tobias Bach og Jacob Andersen som backups til Links. Anderson kan også dække den i nødstilfælde.

Kan godt være jeg ikke er ambitiøs nok, men jeg er umiddelbart fint tilfreds, med at have Tobias Bach og Jacob Andersen som backups til Links. Anderson kan også dække den i nødstilfælde.
Det kan også godt gå. Men ville du kunne leve med det i Oktober hvor Links er blevet skadet og vi har FCM, FCK, Lyngby og BIF på programmet ?

Spild af tid, kun københavner klubber og måske fcm, er mit gæt
Det tænker jeg også men nu var det nemt at sætte den ene skærm på hjemmekontoret til den hjemmeside ;)

Men tænker også der kommer for meget Køwenhavnersnak og det er nemmere bare at følge med herinde. Her leveres nyhederne med fuld fart💪 Det er formentlig samme problem i aften på diverse videocasts og jeg magter nok ikke at høre på bif/fck-transfers en hel aften.

Han er 32 år næste år....jeg synes det er en fin " risiko " skulle han brænde banen af - i givet fald har det sikkert udmøntet sig i noget godt for os i tabellen, så lever jeg med risikoen for han ikke vil forlænge....
Jeg....æhm..... øh... Synes ikke helt han ligner en der fylder 32 næste gang.. Øh...æh...
Hvad snakkede vi om igen?

Min kone vil nok stemme i når jeg siger, at Max Power er.. HAKKET!
Kæft et bæst.

Attachments

• Screenshot 2024-09-02 at 16.12.40.webp
    Screenshot 2024-09-02 at 16.12.40.webp
    50.4 KB · Views: 79
Badji 10 millioner
Gyamfi 9 millioner
Wahlstedt 7.5 million
Arnstad 16 millioner
Dalsgaard gratis, men høj løn.

Ingen tvivl om SIB har skruet op for budgettet.
En kommentar til beløbene: Badji er nævnt som 1,5 mio EUR = 11,19 mio. Dertil kommer klausuler/videresalg.,
Jeg vil tro, at det er den samme pris vi betaler for Arnstad. Her har man kun omtalt, hvad den samlede pakke kan løbe op i.
Dalsgaard har givet fået en god sign on, så ikke gratis.

Spær Andersson inde, og luk vinduet SIB :-)
Den har FCM prøvet engang. Så lægger han bare billeder af fængselsceller op på sociale medier.

Hvis Arnstad bliver den profil vi håber på, så kan vi sagtens komme til at se Anderson mere som Links afløser i 2. halvleg af kampene. Duelund skal desuden også have spilletid.

En kommentar til beløbene: Badji er nævnt som 1,5 mio EUR = 11,19 mio. Dertil kommer klausuler/videresalg.,
Jeg vil tro, at det er den samme pris vi betaler for Arnstad. Her har man kun omtalt, hvad den samlede pakke kan løbe op i.
Dalsgaard har givet fået en god sign on, så ikke gratis.

Den har FCM prøvet engang. Så lægger han bare billeder af fængselsceller op på sociale medier.

Hvis Arnstad bliver den profil vi håber på, så kan vi sagtens komme til at se Anderson mere som Links afløser i 2. halvleg af kampene.

Der er stor forskel på om Brugge ringer, eller om Kortvijk ringer tror jeg personligt.
Både ift Mikaels interesse, og på hvad klubber kan og vil byde.

Pt er Brugge måske igang med at sælge Skov Olsen fra deres kant... Jeg holder ikke til det.
Og da Belgien som beskrevet har åbent til på fredag er vores sidste chance for at handle i dag, mens de kan hente Mikael Anderson i morgen hvis de vil - og AGF går med til salg. Man kan håbe vi kun sælger til kæmpebud, og har plan B klar - hvis i dag - og ellers siger nej.

Så sælger vi ham på torsdag fx, så er det 10 ligakampe + pokalen der skal overstås uden Anderson, inden der kan handles igen - hvis klubben ser kynisk på det.

Latest posts

Back