New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
Transfervindue Sommer 2024
JF Tipsbladet

"Med åbne vinduer i flere lande også efter i dag kan man selvfølgelig aldrig sige aldrig, men ifølge Tipsbladets kilder tyder alt på, at Anderson bliver trods fornyet interesse fra udlandet.

Mikael Anderson topper efter syv runder assistlisten i Superligaen med fire måloplæg, mens midtbanespilleren har scoret to mål"

Det er klart nemmere at blive i Aarhus, hvis dem der ringer er Kortrijk end hvis det er Brugge der ringer.
Også nemmere for AGF at sige nej til 15 mio end 30 fx.

Og nu har Anderson gang i det han drømte om med AGF da han kom til. Det kan han sgu ikke forlade midt i al det sjove, vel? VEL???

Fandme nederen vi ikke vandt den pokal - så vi skulle spille europæisk nu her.
Vi ville have haft en helt anderledes god chance mod Brugge i disse uger end sidste år, hva?

Tror i øvrigt det bliver en tam omgang transfer tv på div medier. Det virker som om de fleste klubber så småt er færdige med og handle, og umiddelbart ikke optræk til nogle transferbomber nogle steder

Hvor er der godt Transfer-TV pt?

Og lige nu her er BIF ved at leje Rajavic i Watford, og FCK skal også ud og handle - såvel som Viborg/AaB.

Der skal nok ske noget. Lad os nyde at det ikke behøver blive hos os.
Glemmer ikke lige foreløbigt skuffelsen fra i vinters med rygter om Bundgaard og Nouck, og så INTET ind på den front - og sidde og følge med sidste dag og få NITTE ud over AJ som allerede var breaket, og ikke ligefrem var det vi ønskede, da Knoester allerede var her, og vi manglede mål, og kun Serra var ny i klubben - og allerede der var dårligt præsterende pga. skader mm, og Haugen løb rundt i Holland.

Tror i øvrigt det bliver en tam omgang transfer tv på div medier. Det virker som om de fleste klubber så småt er færdige med og handle, og umiddelbart ikke optræk til nogle transferbomber nogle steder
Jeg er overbevist om at FCK kommer til at have lidt ekstra aktivitet. Nøj jeg håber de laver nogle rigtig dyre fejlkøb

Done ift indtægter på Grønbæk.

TK, Daghim og Bisseck skal ikke med i min lille opgørelse, da vi jo ikke har fået nogen penge ind nu her på dem, men jo først ved salg/opnåede klausuler.
Måske faktisk TK kan sende lidt penge ind på at Udinese overlevede dig! Måske også Daghim på at have fået debut på førstehold, scoret første mål og kval til CL sikret.

Who knows.
Grønbæks har vi fået bekræftet. De andre er for nu spekulative.
Man omtalte TK’s 22,5 millioner som “let opnåelige” eller “realistiske”

Kan også være f.eks 25 kampe osv.

Jeg tror ikke vi skal undervurdere det. De 3 spillere kam sagtens have bragt 2 mill Euro

Man omtalte TK’s 22,5 millioner som “let opnåelige” eller “realistiske”

Kan også være f.eks 25 kampe osv.

Jeg tror ikke vi skal undervurdere det. De 3 spillere kam sagtens have bragt 2 mill Euro
Faktisk blev Daghim solgt for 3 mill Euro med bonusser på op mod det dobbelte. Det kunne være debut, antal kampe, CL osv

TK har også 3 mill Euro i diverse bonusser, og de var realistiske bonusser.

Dertil kommer så videresalg.

Jeg tror ikke vi skal undervurdere hvor meget der er kommet ind fra de to i dette vindue

JF Tipsbladet

"Med åbne vinduer i flere lande også efter i dag kan man selvfølgelig aldrig sige aldrig, men ifølge Tipsbladets kilder tyder alt på, at Anderson bliver trods fornyet interesse fra udlandet.

Mikael Anderson topper efter syv runder assistlisten i Superligaen med fire måloplæg, mens midtbanespilleren har scoret to mål"
Hvis Anderson kan holde niveauet hele sæsonen kan han komme til nogle langt sjovere adresser næste sommer - og tjene langt flere penge - end han kan lige nu. Så det er også et spørgsmål om hvor meget han tør satse på sig selv.

? Jeg snakker ren transferbeløb - ingen bonusser eller klausuler.
Det er rå transferbeløb på Arnstad (16) og Badji (11) ifølge medierne, og det der står på Transfermarkt nu her ift "fee".
Men Arnstad koster ikke 16 mio i transfer.

Nordmanden bliver samtidig et af AGF's største køb nogensinde, eller i hvert fald meget tæt på Mikael Anderson-handlen, der kostede århusianerne omkring 16 millioner danske kroner. Arnstad-købet meldes til samme pris, når alle bonusser tages med.
Mit bedste gæt er, at han også koster 1,5 mio EUR i transfer.

Jeg tænder kun hvis de breaker køb af wingback og/eller forsvarsspiller.

Vinduet er klaret godt af SIB, men nu er fokus på det ekstra der mangler.

Vi kan sagtens give spilletid til Callø, Jacob Andersen og evt Bach og rykke rundt i slutningen af kampene. Selvom det risiker at svække holdet er et en sæson hvor der er råd (ud fra top-6). Men det kan blive meget dyrt ift top-3.

Last edited:
Ligner et fint vindue.
Hvis Anderson bliver...

Dalsgaard er et scoop og Max Power kan være en god reserve for NP.

Så er der fire potentielt virkelige gode køb i Wahlstedt, Arnstad, Gyamfi og Badji. Men der går nok nogle måneder inden vi for alvor kan bedømme dem. Potentialet er der, og de er spændende.

Kan Duen, Yakob og Mølgaard komme i omdrejninger her i efteråret, så ser det fornuftigt ud i fht. top 3-4.

Jeg kunne godt have ønsket mig, at vi havde satset hele baduljen og var gået i win-now-mode med køb af Provstgaard og en Onugkha-type. Men jeg har også respekt for at der også skal være økonomi om 2 år til at øge vores indsats...

Jeg vil desuden kreditere SIB at han også har fået ryddet ud i truppens fyld.

Jeg så han var nede at besøge Rapid Wien. Der var “rygtet” et sted mellem 1.0-1.5 mill Euro
Lad os lige se hvor den lander.
Der kommer tit mere frem om den slags noget tid efter. Der gik LANG TID før det med klausuler hos Grønbæk kom frem, og inden da var folk lidt uenige om, hvorvidt 25 mio var godt nok for ham fx.

Latest posts

Back