New posts

Transfervindue Sommer 2024

• Thread starter Thread starter TLassen
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 7K
  • Views Views: Views 453K
De skal jo liiige skrive færdig, og lancerer nok Power samtidig, så måske de begge lige skal møde ind etc :D

Bare de overlader det til marketing-folkene og SIB kan komme videre med næste signing😁

Ligesom @NowakRup har jeg en lille drøm om, at Provstgaard vil spille med om medaljer 🙏 Så må Vejle sku få en videresalgsklausul. Derudover skal der nok også lidt ud men mon ikke det er klar på rampen.

I interviewet (der ikke bringer alt for meget) taler han om at hjælpe holdet, spillerne og team work. En lille anelse om at tage imod boldene og søge rum i feltet og sparke den ind. Dog overvejende udsagn om at hjælpe holdet og arbejde hårdt.

Han siger også at stadion er "amazing"
Nogle gange skal spillere altså lade være med at komme med floskler, når de er gennemskueligt forkerte.
Som at starte i FCN og sige at deres fans er amazing.

Nu er der stadig en hel dag tilbage, og vi mangler fortsat at se, Arnstedt og Badji i aktion, men umiddelbart lugter det af et helt sindsygt godt vindue af SIB.

- Wahlstedt er svær at vurdere, og rygterne skræmmer en smule
- Dalsgaard har vist sig at være en mindre genistreg
- Gyamfi ser virkeligt spændende ud, når han bliver slebet lidt mere til
- Det er svært ikke at være oppe at ringe over perspektiverne i Arnstedt
- Badji har den rigtige profil og et talent, der har givet en enkelt landskamp for Senegal. Meget spændende, syntes jeg
- Der er blevet ryddet godt og grundigt op i overskudslageret

Hvis vi holder på profilerne dagen ud, og vi får skibbet Haugen af sted, så er det på papiret et af de bedste vinduer, jeg kan huske. Måske det bedste nogensinde?

Nu er der stadig en hel dag tilbage, og vi mangler fortsat at se, Arnstedt og Badji i aktion, men umiddelbart lugter det af et helt sindsygt godt vindue af SIB.

- Wahlstedt er svær at vurdere, og rygterne skræmmer en smule
- Dalsgaard har vist sig at være en mindre genistreg
- Gyamfi ser virkeligt spændende ud, når han bliver slebet lidt mere til
- Det er svært ikke at være oppe at ringe over perspektiverne i Arnstedt
- Badji har den rigtige profil og et talent, der har givet en enkelt landskamp for Senegal. Meget spændende, syntes jeg
- Der er blevet ryddet godt og grundigt op i overskudslageret

Hvis vi holder på profilerne dagen ud, og vi får skibbet Haugen af sted, så er det på papiret et af de bedste vinduer, jeg kan huske. Måske det bedste nogensinde?
Og så skal man huske at er rigtig godt vindue er, når 4 ud af 6 får godt med spilletid

Latest posts

Back