Skadessituationen
Stig AKA Frank Heskjær
Experienced member
Jeg siger jo netop at Yakob mere er som Rygaard, hvilket betyder at vi ikke skal hente rygaard men i stedet en hurtig og gennembrudsstærk spiller til at tage Duelunds plads.
Jeg tænkte det mere som at jeg ville snakke ind i emnet, og ikke at jeg erklærede mig uenig som sådan. Men tænker det vi har hørt af rygter ift SIBs kikkert har været yngre spillere med fart.
Enig.
En Yakob-type mere (Knudsen videre og Yakob tilbage, og så en mere ind for Knudsen) Selvom Knudsen jo egentlig kom ind for at dække hullet for Yakob, så var det tydeligt vi havde behov for en spiller mere i foråret 2023, hvor Yakob for ofte skulle dække for MEM.
Så en spiller som MEM mere vil gøre meget - da så meget af vores spil afhænger af om MEM er med og i form.
En spiller mere til Yakobs plads vil ikke skade heller. Og netop fordi typerne Yakob og MEM var så vigtig for vores spil der - så synes jeg det blev tydeligt at vi kunne flere af dem, alene af rotationsbehovet, men også fordi for meget af spillet falder sammen når de ikke er med pga. skader etc.
Og vi skal stadig købe ind foran Yakob også..
Både og og og og.