New posts

Kamptråd Pokalturneringen: semifinale: AGF - FCM, torsdag d. 12.2. kl 19.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 397
  • Views Views: Views 18K
Added to Calendar: 12-02-26

Kamptråd Pokalturneringen: semifinale: AGF - FCM, torsdag d. 12.2. kl 19.00
Ikke frækt, men det eneste rigtige nu da han vurderes som klar qua han er udtaget.....lad ham spille den tid han kan 45 - 60 eller fuld tid. Han vil være vigtig ift vestjydernes dødboldssituationer
Ville være noget af et sats at lade ham starte inde efter tæt på et halvt års pause. Tænker Fredericia er en lidt nemmere kamp at give ham en startplads i.

Ikke frækt, men det eneste rigtige nu da han vurderes som klar qua han er udtaget.....lad ham spille den tid han kan 45 - 60 eller fuld tid. Han vil være vigtig ift vestjydernes dødboldssituationer
Sådan som vi spiller, skal timingen bare sidde der i fødderne. Men han har trods alt også trænet med et stykke tid nu. Men for mig at se, er den her kamp mindre vigtig end den på søndag, så jeg er helt med på ideen.

Ikke vildt uenig....men qua fcm´s dødboldstaktik ser jeg gerne Ting starte. Under alle omstændigheder godt at se ham i truppen. Håber han er fit resten af sæsonen
nu ved jeg ikke så meget om skader, men er tingagers skade af den type som er tilbøjelig til at kommer tilbage når man først har haft den en gang? fordi hvis ikke så har tingager vel rimelig god historik med ikke at være skadet

Også et vink med en vognstang til AJ, som blev indskiftet mod OB, hvor Mølgaard forblev på bænken. Når Jakob Andersen er tilbage i fulde omdrejninger er AJ endnu længere nede i hierarkiet.
Ja jeg bemærkede det samme. Nu skal det dog siges til hans forsvar, at han ha været skadet (igen, igen) her i opstarten, så måske kan der også være tale om at han ikke skal have 2 kampe så tæt på hinanden, men ellers må han blive betragtet som det svageste led i en meget stærk kæde.

Også et vink med en vognstang til AJ, som blev indskiftet mod OB, hvor Mølgaard forblev på bænken. Når Jakob Andersen er tilbage i fulde omdrejninger er AJ endnu længere nede i hierarkiet.
Vi spiller tre kampe på 6 dage og man skal passe på med at drage konklusioner. AJ har også været skadet i opstarten. Tingager stod over i mandags (selvom han var meldt klar til i fredags). JP roste i øvrigt AJ i interviewet efter kampen i mandags, hvor de viste OBs store chance til sidst og JP kommenterede at AJ fik gjort arbejdet færdigt med at følge sin mand denne gang. Dog også underforstået, at det er en ting de har talt om med AJ.

Jeg tror egentlig at AJ og Mølgaard begge er ret anvendelige, men AJ er bedst af dem som backup centralt. Med Tingager i truppen giver det mest mening at det er AJ der står over.

Syntes jeg så et sted, at de blev udgivet gratis men to dage forsinket.

Det ser ud som om Mediano har fået startet en trend - journalisterne vil sørme til at have penge for deres arbejde. Måske det giver lidt mere vind til de fan-drevne podcast i stedet.
Ja, hvis ikke man gør det af ren og skær lyst (som de fan-drevne podcasts), så er der jo kun to muligheder for at få det til at "løbe rundt". Sælg reklamer eller læg det bag en betalingsmur. I begge tilfælde kræver det både høj kvalitet og en relativt stor følgerskare, før det giver en meningsfulde indtægt.

Latest posts

Back