Oddset Pokalen 2024/2025
KejserJohn
Experienced member
Jeg har flere gange skrevet med/til Claus Thomsen, dir. for Divisionsforrningen…senest dette d. 5. okt.-24:Kan vi ikke lave en protest på tværs af klubbernes fans? På én eller anden måde? Nå nej, jeg er vist naiv.
Hej Claus Thomsen,
Har skrevet til dig før i andre sammenhænge....du plejer at svare
Går ud fra du har/eller får læst dette....budskabet fra næsten alle bakker jeg 100% op omkring:
1. Kampene skal spilles på hjemmeholdets normale bane - der kan være ganske FÅ undtagelser, men IKKE den Hillerød og Holbæk har bidraget med!!
2. Db. kampe i kvartfinalen er et MISFOSTER
3. Kampene skal ikke vises på hovedkanalen i Nicaragua...dén kan vi ikke se!
Du vil sikkert synge en sang om hvad klubberne er blevet enige om...men vi FANS må altså sige fra når der træffes dumme beslutninger!!
Han svarede:
Hej ( x )
Tak for din mail og tak for dit engagement. Det er en fornøjelse. Der er forskellige ting omkring problemstillingen. Den første er, at turneringen skal spilles færdig på de regler, den begyndte på, så ændringer kan først være fra kommende sæson. Det er godt, for så er der god tid til at tænker det igennem.
Der er generel velvilje overfor at styrke ånden i turneringen om, at der skal spilles hos det lavest rangerende hold, men også en række vanskeligheder i at regulere det. Fx at vi ikke kan definere, hvilken bane der er klubbens hjemmebane, blot hvilke krav som gælder.
De andre ting er vanskelige at ændre. Hvor det transmitteres pga. kontrakterne. Det skal vi have med i kommende forhandlinger. Den dobbelte kvartfinale er klubberne rigtigt glade for, fordi vi generelt ikke har får mange kampe i løbet af sæsonen, så der er næppe opbakning til at sætte det samlede kampantal (liga og pokal) ned.
Fortsat god dag
Claus