New posts

Oddset Pokalen 2024/2025

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 527
  • Views Views: Views 39K
Last edited:
Viasat news my ass. Den kan ikke købes med bland-selv-pakke
Der er altså et eller andet du har misforstået her. Med en bland-selv 10 pakke hos YouSee skal og kan du ikke købe den pakke. Men …… den følger automatisk med som en ekstra kanal, der hedder YouSee Event som typisk vil ligge som kanal 11 eller …..

Så du kan se den. Men har sikkert bare ikke opdaget den kanal, som på et tidspunkt kom med i en opdatering. Og den indeholder alle mulige forskellige sportsprogrammer og nyheder.

P.s. Alle YouSee abonnenter fik en mail ud om det den 26. august: at det var en ny gratis kanal resten af året.

Last edited:
Der er altså et eller andet du har misforstået her. Med en bland-selv 10 pakke hos YouSee skal og kan du ikke købe den pakke. Men …… den følger automatisk med som en ekstra kanal, der hedder YouSee Event som typisk vil ligge som kanal 11 eller …..

Så du kan se den. Men har sikkert bare ikke opdaget den kanal, som på et tidspunkt kom med i en opdatering. Og den indeholder alle mulige forskellige sportsprogrammer og nyheder.

P.s. Alle YouSee abonnenter fik en mail ud om det den 26. august: at det var en ny gratis kanal resten af året.

Jeg har ikke nogen tv-pakke. Jeg har købt 10 bland-selv-point/kanaler/whatever, hvor der så følger en sjat gratiskanaler med.
Der findes Viasat Sport News, eller hvad deres nye pokalkampkanal hedder, ikke som valgmulighed. Og selv hvis den var, skulle jeg ofre én af de andre kanaler for at få den.
Din tone er i øvrigt jævnt nedladende.

Jeg har ikke nogen tv-pakke. Jeg har købt 10 bland-selv-point/kanaler/whatever, hvor der så følger en sjat gratiskanaler med.
Der findes Viasat Sport News, eller hvad deres nye pokalkampkanal hedder, ikke som valgmulighed. Og selv hvis den var, skulle jeg ofre én af de andre kanaler for at få den.
Din forvirring består måske i, at den ikke hedder Viasat Sport News, men YouSee Event (hos YouSee). Det er en af de gratis.

Jo, den hedder Event Kanalen. Den er i alle yousee’s tilbud indtil nytår
Bare lige for at gøre det helt tydeligt. Kanalen hedder Viasat Sport News - medmindre man har Yousee, så ligger kanalen gratis tilgængelig på den yousee-kanal, der hedder Event Kanalen. Den ligger og roder rundt sidst blandt ens kanaler sammen med alle dem, man aldrig ser.

Edit: kommentaren er naturligvis ikke til Kaptajn P, men til Vestegnen.

Du må virkelig undskylde, hvis det virkede nedladende. Det var absolut ikke hensigten, men sådan kan det nogen gange gå med opfattelsen af det skriftlige. Jeg er bare sikker på, at du som alle andre Yousee abonnenter har fået tilbudt Yousee eventkanalen gratis resten af året. Og de sender bl.a. udvalgte pokalkampe et cetera.

Latest posts

Back