Bold har også mange gode highlights videoer og andet godt omkring Superligaen. Der er dog de irriterende standard 30 sekunders reklame hver gang. https://bold.dk/fodbold/video
Er der nogen der sidder inde med oplysninger om, hvor AGF skal spille en eventuel kvartfinalekamp “på hjemmebane” en eller to uger inde i december? Sidste hjemmekamp i ligaen spilles jo allerede den 10. november.
Er der nogen der sidder inde med oplysninger om, hvor AGF skal spille en eventuel kvartfinalekamp “på hjemmebane” en eller to uger inde i december? Sidste hjemmekamp i ligaen spilles jo allerede den 10. november.
Vi sælger hjemmebanefordelen til Brabrand, så begge opgør spilles i deres vandhul. Fodbold er jo også forretning, og jeg tænker at Brabrand vil betale top dollar for at få begge hjemmekampe
Det jeg har hørt er at den stadig spilles på stadion.
Dog vil både B og D tribune være væk til den tid, så det bliver med C-tribunen som eneste tribune med publikum.
Der er ingen sæsonkort-forpligtelser i kvartfinalen, hvor sæsonkortet efter sigende ikke dækker.
Så der kan blive rift om billetterne, hvis vi trækker et større hold.
Det er som skrevet noget jeg har hørt - og ikke fra en førstehåndskilde.
2. divisionsholdet fra Skive spiller på hjemmebane, når de møder AGF i næste pokalrunde. Det lyder som en selvfølge, men det er det ikke nødvendigvis mere.
Det jeg har hørt er at den stadig spilles på stadion.
Dog vil både B og D tribune være væk til den tid, så det bliver med C-tribunen som eneste tribune med publikum.
Der er ingen sæsonkort-forpligtelser i kvartfinalen, hvor sæsonkortet efter sigende ikke dækker.
Så der kan blive rift om billetterne, hvis vi trækker et større hold.
Det er som skrevet noget jeg har hørt - og ikke fra en førstehåndskilde.
Billetabonnementer er kun inklusiv 1/8 finale. Kan ikke umiddelbart finde noget om sæsonkortholdere de senere år.
Edit: Har nu læst, at der sidste år var nogle forskellige ændringer, men sæsonkortholdere med guldkort et cetera har adgang med kortet til kvartfinalekampe på hjemmebane og forkøbsret til semifinalekampe til nedsat pris.
Det tyder i hvert fald på at man skal være hurtig med billetten til en eventuel kvartfinale, hvis guldkortene har deres plads sikret.
Det er rigtigt at sæsonkortet tidligere var inklusiv kvartfinalen. Mit indtryk var dog at det blev sløjfet, da de lavede kvartfinalen om til et dobbeltopgør.
Det kan godt være guldkortene er undtaget.
Det tyder i hvert fald på at man skal være hurtig med billetten til en eventuel kvartfinale, hvis guldkortene har deres plads sikret.
Det er rigtigt at sæsonkortet tidligere var inklusiv kvartfinalen. Mit indtryk var dog at det blev sløjfet, da de lavede kvartfinalen om til et dobbeltopgør.
Det kan godt være guldkortene er undtaget.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.