New posts

Oddset Pokalen 2024/2025

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 527
  • Views Views: Views 39K
Oddset Pokalen 2024/2025
Problemet er de latterlige regler. En 1. divisionsklub skal eksempelvis stille en bane på 1. divisionsniveau i pokalen og må ikke låne en 2. divisionsbane. Det er jo latterligt. Og hele ideen om at laveste rangerede hold skal have hjemmebane er også latterlig. Et seriehold vil sgu da hellere til Parken, Brøndby eller Ceres Park.
Måske. Eller også synes et seriehold og deres venner, onkler, tanter og naboer bare at det da er skægt at se et højt rangerende og højt profileret hold på deres lokale bane. Det er i hvert fald sjovere for flere.

Og hele ideen om at laveste rangerede hold skal have hjemmebane er også latterlig. Et seriehold vil sgu da hellere til Parken, Brøndby eller Ceres Park.
Det tror jeg du har ret i.
Sportsligt set, vil de mindre hold dog have en lillebitte marginal fordel i at spille på egen bane. Den vil typisk ikke være så god, så den hurtige fodbold langs jorden bliver lige dén my sværere...
Det er vel ikke engang en procent ekstra i det lille holds favør, men når man er underhund, så tæller hver eneste lille ting.
Jeg tænker Skagens spillere fra déngang, ikke ville bytte et nederlag på Brøndby stadion med euforien ved at slå dét Brøndby hold ud i sin tid... mon ikke de alle stadig kan huske dén dag?
Det sker ikke ofte, men det er jo dét, der gør pokalen sjov.

Måske. Eller også synes et seriehold og deres venner, onkler, tanter og naboer bare at det da er skægt at se et højt rangerende og højt profileret hold på deres lokale bane. Det er i hvert fald sjovere for flere.

Mjaaa flere og flere. Hvis der kun må være 1000, så er det ikke ret mange der kan se dem, og de tjener nada på det.

At rykke en kamp ind til f.eks Aarhus kan give penge nok til nogle år for en lille klub.

Jeg tænker Skagens spillere fra déngang, ikke ville bytte et nederlag på Brøndby stadion med euforien ved at slå dét Brøndby hold ud i sin tid... mon ikke de alle stadig kan huske dén dag?
Det sker ikke ofte, men det er jo dét, der gør pokalen sjov.
Den legendariske kamp mod Skagen var før de nuværende regler OG blev spillet på Brøndby stadion, hvilket gør det til en pokalsensation, som næppe nogensinde blive overgået.

Latest posts

Back