New posts

Oddset Pokalen 2024/2025

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 527
  • Views Views: Views 39K
Helt håbløst at sæsonkortholdere må købe til andre end sig selv.
Så ryger deres venner foran i køen, i forhold til de grupper der må købe i 2. og 3. runde.
Hvorfor er det håbløst?
Alle pladserne(undtaget stemmingsafsnittet) bliver nummerede pladser, så det vil ellers være helt umuligt for venner med forskellig ancinitet at kunne komme til at sidde sammen.

Jo men det er lavet om for alle typer af abonnementer, så det kun gælder til og med 1/8-finalen.
Haha, hold kæft en gratis omgang eftersom lavest rangerede hold har hjemmebane og der kun spilles én kamp til og med 1/8 dels finalen. AGF må være den eneste klub der konsekvent forringer vilkårene samtidig med de sætter priserne op.

Hvorfor er det håbløst?
Alle pladserne(undtaget stemmingsafsnittet) bliver nummerede pladser, så det vil ellers være helt umuligt for venner med forskellig ancinitet at kunne komme til at sidde sammen.
Stort set alle med sæsonkort på en nummeret plads har det jo i forvejen med en eller flere andre sæsonkortholdere.
Så de kan fint se kampen med dem de plejer at se kamp med.

Haha, hold kæft en gratis omgang eftersom lavest rangerede hold har hjemmebane og der kun spilles én kamp til og med 1/8 dels finalen. AGF må være den eneste klub der konsekvent forringer vilkårene samtidig med de sætter priserne op.
Som jeg har forstået det, så er det gjort i denne sæson grundet ombygning.
Jeg forventer da sæsonkortet giver adgang minimum til og med kvartfinalen igen fra næste sæson.

Stort set alle med sæsonkort på en nummeret plads har det jo i forvejen med en eller flere andre sæsonkortholdere.
Jeg tror lidt du undervurderere hvor mange sølvabonnomenter der er.
En af grundene til jeg er sølvabonnoment, er blandt andet at så kan vi altid tilkøbe ekstra billetter til dem i vennegruppen som ikke har sæsonkort fordi de bor i København, mens så vi stadigvæk kan sidde sammen til de håndfulde hjemmekampe hvor de kan komme.
AGF kunne selvfølgelig godt lave en begrænsning på max 2-4 billetter pr sæsonkort, fremfor det bare er udbegrænset, men jeg tor realt ikke hamstring af billetter bliver noget problem.

Last edited:
Ja det er lidt en gratis omgang, fordi der ikke er de store chancer for at det skulle ske.

Synes du virkelig vi får ringere vilkår? Den seneste pristignig kan i den grad forsvares, da løbebanen blev fjernet og banen blev rykket tættere på C-tribunen.
Det seneste år på hjemmebane har været en hel anden oplevelse end tidligere, det har virkelig gjort meget for stadionoplevelsen at komme tættere på spillerne.

Ja det er lidt en gratis omgang, fordi der ikke er de store chancer for at det skulle ske.

Synes du virkelig vi får ringere vilkår? Den seneste pristignig kan i den grad forsvares, da løbebanen blev fjernet og banen blev rykket tættere på C-tribunen.
Det seneste år på hjemmebane har været en hel anden oplevelse end tidligere, det har virkelig gjort meget for stadionoplevelsen at komme tættere på spillerne.
Ja, det synes jeg. Den steg 14% forrige sommer på et Guldkort. Det synes jeg er en relativt stor stigning. OVer årene har de så fjernet et par ting jeg synes gav en god oplevelse. En gratis kaffe og et tæppe i vintermånederne og nu også kvartfinalepladsen. Bevares, kaffe og et tæppe er måske lidt morfar :) men ikke desto mindre var det ting der gjorde oplevelsen bedre. Læg dertil hele miséren om at vi er den eneste klub i ligaen der ikke tillader udlån af sæsonkort, når man selv er forhindret, så synes jeg ikke man har gjort noget for at forbedre vilkårene. Nu bruger man så også ombygning som påskud til at man skal betale for sin kvartfinalebillet, selvom det altid har været med. Jeg har absolut ingen forventning om at det kommer tilbage. De næste par år er der også nedsat kapacitet og så er det "glemt" om to år.

Som jeg har forstået det, så er det gjort i denne sæson grundet ombygning.
Jeg forventer da sæsonkortet giver adgang minimum til og med kvartfinalen igen fra næste sæson.
Jeg har absolut ingen forventning om at det kommer tilbage. De næste par år er der også nedsat kapacitet og så er det "glemt" om to år.

Jeg har droppet at købe billet til kampen. For det første synes jeg det er sløjt at de i år har fjernet gratis adgang for sæsonkort når det altid har været et vilkår. Og nu vil de have 250 kr. for pladsen på et smadret stadion, hvor stemningsafsnittet er fjernet. Nu bliver det sgu en kende for grisk. Synes de skal skamme sig.
Vi har lige købt billet for 120,- stykket. 🤔

Jeg har droppet at købe billet til kampen. For det første synes jeg det er sløjt at de i år har fjernet gratis adgang for sæsonkort når det altid har været et vilkår. Og nu vil de have 250 kr. for pladsen på et smadret stadion, hvor stemningsafsnittet er fjernet. Nu bliver det sgu en kende for grisk. Synes de skal skamme sig.
Jeg har lige købt til stemningsafsnittet (c1-c2) til 120 kr.

Jeg er helt enig i at det er voldsomt, hvis det er mere end dobbelt så dyrt at rykke lidt tættere på midten.
Dog tænker jeg at billetterne nok skal blive revet væk - folk vil gerne til en sidste kamp på stadion.

Latest posts

Back