New posts

Oddset Pokalen 2024/2025

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 336
  • Views Views: Views 15K
Oddset Pokalen 2024/2025
Nogen der ved om Brøndbys delvis lukkede stadiong (maks 14000) overføres til pokalen imod os?
Hvis du mener om den straf inkluderer deres pokalkvartfinale, som forhåbentlig bliver mod os, så ja, det bliver med lukket sydside og maksmimalt 14.000 i alt. Det bliver så spændende at se om de er lige så tonedøve som normalt og bare rydder en anden tribune til ballademagerne.

Nogen der ved om Brøndbys delvis lukkede stadiong (maks 14000) overføres til pokalen imod os?
Det gør det:
"Brøndby IF fradømmes retten til at spille de næste 3 hjemmekampe i Herre-DM/Herre-LP med tilskuere i alle

afsnit på Sydsiden og med en maksimal tilskuerkapacitet på mere end 14.000 tilskuere på Brøndby Stadion i

medfør af DBU’s love § 30.1, nr. 4, jf. § 30.1, a), og Divisionsforeningens cirkulære om sikkerhed og orden på

stadion § 7.1, jf. § 7.2 a), b) og d), dog således at handicapbrugere skal have adgang til Sydsiden."

Altså såfremt vi slår Skive ...:D

Last edited:
Det gør det:
"Brøndby IF fradømmes retten til at spille de næste 3 hjemmekampe i Herre-DM/Herre-LP med tilskuere i alle

afsnit på Sydsiden og med en maksimal tilskuerkapacitet på mere end 14.000 tilskuere på Brøndby Stadion i

medfør af DBU’s love § 30.1, nr. 4, jf. § 30.1, a), og Divisionsforeningens cirkulære om sikkerhed og orden på

stadion § 7.1, jf. § 7.2 a), b) og d), dog således at handicapbrugere skal have adgang til Sydsiden."
gad vide om Brøndby og deres fans så undskylder sig ved at de allesammen er mentalt udfordrede?? En solsikkesnor kan udleveres inden indgang til sydsiden, og så er den skid jo slået..

Jeg er bortrejst fra 2.-19. december på grund af arbejde, så der røg de to pokalkampe. Fuck. Jeg ville have givet en formue for et besøg på et halvtomt Brøndby Stadion, hvor hovedparten af bøllerne ikke har kunnet få billet. (Sagde jeg i min håbløse naivitet).

Lyngby-kampen på søndag bliver den sidste på det det gamle stadion for mit vedkommende. Det er fandeme underligt.

Jeg er bortrejst fra 2.-19. december på grund af arbejde, så der røg de to pokalkampe. Fuck. Jeg ville have givet en formue for et besøg på et halvtomt Brøndby Stadion, hvor hovedparten af bøllerne ikke har kunnet få billet. (Sagde jeg i min håbløse naivitet).

Lyngby-kampen på søndag bliver den sidste på det det gamle stadion for mit vedkommende. Det er fandeme underligt.
Bare rolig. Du vil huske den bidende vind i vintermånederne og dermed det gamle stadion længe fremover :)

Kvistgaarden udskiftet efter 14. minutter i dagens kamp hos U21 landsholdet. Folk på X spekulerer om det er ledbånd omkring knæet. Hvis sandt, og god bedring til ham, så er han ude til pokalkampene.
baggrunden er træls men dejligt for vores mulige avancement.

Kvistgaarden udskiftet efter 14. minutter i dagens kamp hos U21 landsholdet. Folk på X spekulerer om det er ledbånd omkring knæet. Hvis sandt, og god bedring til ham, så er han ude til pokalkampene.
Og har Rajovic ikke karantæne i begge kampe mod os?

Fodbold er noget lort. Det får det værste frem i mig. I princippet ønsker jeg ikke Kvistgaarden noget ondt, og føler med et menneske, der er kommet til skade.

Men hvis det, at han var ude et år, ville give os mesterskabet med sikkerhed, ville jeg skulle kæmpe hårdt for at vifte djævlen ned af min skulder.

Helt håbløst at sæsonkortholdere må købe til andre end sig selv.
Så ryger deres venner foran i køen, i forhold til de grupper der må købe i 2. og 3. runde.

Nogen der kan afkode, hvor mange biletter man må købe per bruger? Kan jeg f.eks. som AGF score +90 køber til nogen uden forkøbsret?

Back