New posts

Oddset Pokalen 2024/2025

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 527
  • Views Views: Views 39K
En kamp som BIF - AGF (forudsat vi slår Skive) må da kunne få Viaplay til at placere den på 3+? Jeg tænker ikke folk køber abonnement på den nye kanal, bare fordi de placerer en kamp mellem de to på en obskur nyhedskanal....
Det er da netop sådan en kamp der vil få flere til at købe den der nye obskure kanal, så jeg forventer da slet ikke at de begynder at flytte kampe nu - de er milimeter fra en konkurs, der skal så mange penge i kassen som overhovedet muligt - så det er også derfor de har lavet kanalen..

Fack yeah!

Passende slutkamp på atletikbanen. Så skal jeg bare bede om, at Jesper Hansen scorer sejrsmålet i sidste sekund 🙏🏻
Bestemt en passende slutkamp med Hærværks-smadre-Brøndby på besøg.. De ville nok også gå i gang med at hjælpe med nedrivningen efter deres exit 🤪😅

Desuden kan man da lidt for levende forestille sig de scenarier der kunne udspille sig på dagen for Pokalfinalen mellem FCK og AGF på Vestegnen - en risikokamp i sig selv, men højrisiko når man tænker på hvad “familien Brøndby” kunne finde på sådan en dag..

Bestemt en passende slutkamp med Hærværks-smadre-Brøndby på besøg.. De ville nok også gå i gang med at hjælpe med nedrivningen efter deres exit 🤪😅

Desuden kan man da lidt for levende forestille sig de scenarier der kunne udspille sig på dagen for Pokalfinalen mellem FCK og AGF på Vestegnen - en risikokamp i sig selv, men højrisiko når man tænker på hvad “familien Brøndby” kunne finde på sådan en dag..
Åh, Gud. Jeg havde lykkeligt glemt, at den skal spilles i betonen. Ugh.

Der må sidde nogle i DBU og håbe at det i hvert fald ikke ender med Brøndby og FCK i finalen, man kan jo dårligt spille den kamp uden fans fra begge hold. Skulle vi selv komme i finalen og møde FCK vil de i det mindste ikke være på hjemmebane denne gang - men der er selvfølgelig lige en del forhindringer vi skal forbi først.

Der må sidde nogle i DBU og håbe at det i hvert fald ikke ender med Brøndby og FCK i finalen, man kan jo dårligt spille den kamp uden fans fra begge hold. Skulle vi selv komme i finalen og møde FCK vil de i det mindste ikke være på hjemmebane denne gang - men der er selvfølgelig lige en del forhindringer vi skal forbi først.
Ja wow for et scenarie hvis Brøndby og FCK går i finalen… Et udsolgt ligedelt stadion, med så ringe sikkerhed, og risiko for attentater udenfor FCKs udgange…. Det vil være et mareridtsscenarie af dimensioner

Ja, ikke helt dumt at slutte hjemme. Bortset fra at nedrivningen af stadion nu bliver en måned forsinket...

Jeg har hørt, at den bliver flyttet til Horsens, hvis vi ville trække en stor modstander i går.

Der er kun C-tribunen tilbage til december, og da udebanefans også skal kunne være der, er det ikke sikkert at spille i Aarhus.

Nuvel, det bør snart blive afsløret om det har noget på sig eller jeg er har været udsat for fake news.

Jeg har hørt, at den bliver flyttet til Horsens, hvis vi ville trække en stor modstander i går.

Der er kun C-tribunen tilbage til december, og da udebanefans også skal kunne være der, er det ikke sikkert at spille i Aarhus.

Nuvel, det bør snart blive afsløret om det har noget på sig eller jeg er har været udsat for fake news.
På den lange bane ville det da være fint at nedrivningen kan komme ordentligt i gang.. Desuden er Horsens Stadion et sted som Brøndbys fans har horrible minder om - lad os da bare tilføje endnu et

Når nu A. Enggaard har fået 5 måneder mere fordi der var behov for yderligere fundering under den gamle A-tribune, så skal det også være muligt at rykke nedrivningen af endetribunerne tilsvarende uden at gøre andet end at forskyde den oprindelige plan. Så det burde i hvert fald være muligt at forskyde 6-8 uger uden at det betyder noget for den endelige aflevering.

Når nu A. Enggaard har fået 5 måneder mere fordi der var behov for yderligere fundering under den gamle A-tribune, så skal det også være muligt at rykke nedrivningen af endetribunerne tilsvarende uden at gøre andet end at forskyde den oprindelige plan. Så det burde i hvert fald være muligt at forskyde 6-8 uger uden at det betyder noget for den endelige aflevering.
Der kan være noget man helst skal have lavet inden der måske kommer lidt hård vinter, men der kan jo også komme nye problemer senere, der skaber forsinkelser, så man kan tids nok få brug for en eventuel luft der skulle være i den aktuelle tidsplan.

Latest posts

Back