New posts

Oddset Pokalen 2024/2025

• Thread starter Thread starter andrewdk
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 527
  • Views Views: Views 39K
Oddset Pokalen 2024/2025
Jeg henviste mere til priserne på fx mad og el, som steg til himmels fyldt med undskyldninger og aldrig falder igen.

Det er ikke i orden.
Tror du skal skifte el-selskab så;)

Det bekymrer mig ikke overhovedet. Vi får det hele, når politikerne er færdige med at spille smarte.

Kan man betale en billet over 30 år? 🤔
Jeg tror også at et bliver stemt igennem, men næste gang Enggaard har håndfladerne fremme, så er der bare ikke andet at tilbyde end skybokse og facadelammeler, det er det der bekymrer mig mest.

Vi er ikke engang over jorden, og hele budgettet til uforudseelige udgifter er allerede væk, hvad så med vinterforanstaltninger, sammenbygningen med den gamle stadionbygning, og med Arenaen, det kan jo også stikke helt af, når man tager i betragtning hvor kompetent det er blevet løst indtil nu.

Jeg tror også at et bliver stemt igennem, men næste gang Enggaard har håndfladerne fremme, så er der bare ikke andet at tilbyde end skybokse og facadelammeler, det er det der bekymrer mig mest.

Vi er ikke engang over jorden, og hele budgettet til uforudseelige udgifter er allerede væk, hvad så med vinterforanstaltninger, sammenbygningen med den gamle stadionbygning, og med Arenaen, det kan jo også stikke helt af, når man tager i betragtning hvor kompetent det er blevet løst indtil nu.
Sammenbygning med Arenaen ?

De skriver specifikt den her gang: "Da kapaciteten er begrænset, åbnes salget kun dag d. 29. november kl. 12.00, hvis der fortsat er flere ledige pladser.'

Sådan har jeg ikke lagt mærke til før, at de formulerer det.
Det her er taget fra SIF - AGF opslaget: "Da kapaciteten er begrænset, åbnes salget kun dag d. 20. november kl. 12.00, hvis der fortsat er flere ledige pladser", så det betyder ikke det store.

• Like
Reactions: cph
Udebaneafsnittet bliver begrænset til BIF-AGF - men ved nogen, hvor begrænset det bliver? Har de lov til at gøre det mindre end nedre afsnit, hvor vi normalt står?

Jeg tror ikke der bliver et kæmpe behov for billetter uanset sådan en søndag langt henne i December kl 19 i Brøndby.

Potentiel tillægstid+straffe gør at klokken kan blive 22 inden det er slut.
Dertil en mindst times venten på at komme væk, hvis vi vinder kampen. Så er den 23.
Dernæst 3-4 timer hjem i bil/bus.

De mange KBH-boende familier kan heller ikke komme afsted så sent. - Mange vil sikkert alligevel ikke have lyst til et besøg i ghettoen, om så det var en eftermiddagskamp.

Jeg tror ikke der bliver et kæmpe behov for billetter uanset sådan en søndag langt henne i December kl 19 i Brøndby.

Potentiel tillægstid+straffe gør at klokken kan blive 22 inden det er slut.
Dertil en mindst times venten på at komme væk, hvis vi vinder kampen. Så er den 23.
Dernæst 3-4 timer hjem i bil/bus.

De mange KBH-boende familier kan heller ikke komme afsted så sent. - Mange vil sikkert alligevel ikke have lyst til et besøg i ghettoen, om så det var en eftermiddagskamp.
Det kan du selvfølgelig have ret i. Det afholder nok en del fra at kaste sig over billetterne på torsdag. Men vinder vi den første kamp, så kommer der vel trods alt gang i billetsalget. Hold kæft, det bliver nogle fede kampe!

Udebaneafsnittet bliver begrænset til BIF-AGF - men ved nogen, hvor begrænset det bliver? Har de lov til at gøre det mindre end nedre afsnit, hvor vi normalt står?

Vi har et par gange på det senseste fået både øvre og nedre på udebaneafsnittet som de eneste udover FCK, tænker at det nu kun bliver nedre pga deres tilskurestraf med max 14.000 tilskurere på stadion.

• Like
Reactions: cph
Jesper Sørensen og Bif vil tilfældigvis gerne i finalen da den spilles på deres hjemmebane.

Mon ikke vi skal ødelægge den drøm 🤞

Man har lov at håbe. Synes dog de er svære at blive kloge på i år. Deres topniveau - især offensivt - er måske det højeste i ligaen, men de har nok også det laveste bundniveau af top 7 holdene. Nogle gange rammer de begge dele i en og samme kamp.

Men meget afhænger i min verden af om Kvistgaarden bliver klar. med Vallys' og Wass' fald i niveau synes jeg han er den eneste, der for alvor kan gøre ondt på os.

Latest posts

Back