New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 493K
Jeg nævnte Etim, tidligere på sommeren, inden Midtjylland lavede det stunt med at hive ham retur. Han var åbenlyst aldrig en mulighed, men en angriber vi kigger på med misundelse nu.
Jeg talte meget for Etim sidste sæson, men vidste selvfølgelig heller ikke det bare var et proforma-salg FCM havde lavet.

Jeg er voldsomt skuffet over at have lukket et vindue, hvor CV har snoldret offensive midtbaner for alle lommepengene, men ikke har købt nieren.

Men jeg må sige, at CVs kollegaer altså heller ikke ser skarpe ud i deres indkøb. Udover FCN og BIF så er ingen klubber vel kommet stærkere ud af vinduet.
Det er selvfølgelig normalt at udviklingsligaer som superligaen sælger dyrt og starter den nye sæson med yngre salgsobjekter. Men der er godt nok mange klubber med store spørgsmål og trupubalancer.

FCK har én voksenangriber - Cornelius - med flere skavanker end mig.

FCM skifter superangriberen Franculino med Rajovic, der ikke har imponeret i Polen, og Simsir + Osorio + Byskov ude og erstattet med en 20 årig venezuelaner med en vis usikkerhed om integration og en 19-årig fra Fredericia.

VFF og OB og alle de andre - sælger fra toppen, henter ukendte, men sikkert på sigt gode spillere ind.

Og i bunden har SJE og SIF fået revet bunden ud af deres hold med exit af hhv Hyseni, Jensen og Gretarsson og Adamsen, McCowatt og Larsen.

Jeg synes CV dumper, men også kun lige.

McCowatt trækker godt op, Andersson til de penge markant ned. Manglende 9er meget ned, Jønne og SEB lidt op.
Jeg svinger mig nok op på en middel med lille pil op.....syntes også man skal huske på, at der trods alt er forlænget med Links og Kahl, samtidig med, at vi stadig har Bech, Emmery og især Arne i truppen. Den manglende 9er trækker selvfølgelig ned, og så er jeg heller ikke solgt på Andersson endnu. Forstår heller ikke, at man ikke fik løst forsvarsproblemet tidligere. At man står med en u19 spiller og Callø som styrmænd til vores forsvar i en europæisk kampagne er ikke godt nok, omend Camara selvfølgelig får en masser erfaring, så har han imo stadig lang vej endnu

Jeg er voldsomt skuffet over at have lukket et vindue, hvor CV har snoldret offensive midtbaner for alle lommepengene, men ikke har købt nieren.

Men jeg må sige, at CVs kollegaer altså heller ikke ser skarpe ud i deres indkøb. Udover FCN og BIF så er ingen klubber vel kommet stærkere ud af vinduet.
Det er selvfølgelig normalt at udviklingsligaer som superligaen sælger dyrt og starter den nye sæson med yngre salgsobjekter. Men der er godt nok mange klubber med store spørgsmål og trupubalancer.

FCK har én voksenangriber - Cornelius - med flere skavanker end mig.

FCM skifter superangriberen Franculino med Rajovic, der ikke har imponeret i Polen, og Simsir + Osorio + Byskov ude og erstattet med en 20 årig venezuelaner med en vis usikkerhed om integration og en 19-årig fra Fredericia.

VFF og OB og alle de andre - sælger fra toppen, henter ukendte, men sikkert på sigt gode spillere ind.

Og i bunden har SJE og SIF fået revet bunden ud af deres hold med exit af hhv Hyseni, Jensen og Gretarsson og Adamsen, McCowatt og Larsen.

Især FCK’s fans er frustrerede, noget tyder på, at de faktisk er mere frustrerede end os! De frygter, at Bo Svensson kunne finde på at pakke sit tøj, men lad os nu lige se…

Latest posts

Back