Nyheder om andre klubber
hapsen
Well-known member
Last edited:
Jeg er enig i din pointe - moedte en Bayern fan i sidste uge, og han sagde det kostede 15€ at komme ind og se Bundesball paa Allainz Arena, han vidste ikke om de koerte med ens priser overalt, men mente de andres klubbers prisniveau vaer tilsvarende.Den berømte tyske model mange gerne vil have indført for at få mere lige konkurrence fungerer ikke. Aldrig i Bundesligaens lange historie har Bayern været mere dominerende end de sidste 15 år.
Det er blevet en Mickey Mouse liga hvor de eneste spændinger er hvem skal følge Bayern med i CL og så nedrykningskampen. Imponerende fansene af alle andre klubber kan mønstre energi og vilje til at møde op på stadion.
Hos Rayo Vallacano koster den billigste billet 30€ bag maalet uder overdaekning(Makes Vejlby park look great) og de store Madrid klubber formentlig noget naer det dobbelte.
Jeg ved ikke hvor den systemiske kritik skal rettes i forhold til bundesligaen, har ingen sympati for Bayern, men det er vel en af de bedste drevne klubber blandt de store drenge i klassen.
Hvis relativt lave priser er en konsensus ting i Bundesligaen, saa synes jeg det er et spaendende tiltag.