Nyheder om andre klubber
Martin Hansen
Experienced member
Og som sagt - jeg vinder ikke popularitetskonkurrence ved at åbne denne diskussion
Jeg synes, diskussionen er interessant og du argumenter sagligt for dine synspunkter.
Jeg er enig langt henad vejen med dig men bundlinjen for mig er bare, at uligheden i dansk fodbold er blevet alt for stor og i for mange sæsoner er der slet ikke tale om reel spænding, for vi ved jo i sidste ende er det oftest, FCK som vinder og hvis ikke er det FCM.
Europæisk erfaring og penge er en del af problemet men løsningen har jeg ikke udover en radikal reform af hele pengesystemet herunder transfers, lønninger og MCO forbud.
I alt den tid jeg har debatteret AGF på internettet helt tilbage til Fæstningen, har vi håbet at få en sund økonomi og få indløst det potentiale, der er i Århus. Nu er potentialet indløst eller godt på vej, et stort nyt flot moderne stadion er klar om få år, der er godt gang i fanscenen og økonomien er sund, alligevel er forspringet til de bedste bare vokset og vokset og her mener jeg til mesterskabet for økonomien har soleklart gjort os til et top 6 hold med medaljechancer men ingen af os er tilfredse med kun det.
Som Uglen skrev i et andet indlæg, er eksterne investorer og måske endda helt nyt ejerskab vores håb eller rettere mareridt med tanke på Esbjerg og AaB som 2 eksempler.
Det er en deprimerende tanke.