New posts

Nyheder om andre klubber

• Thread starter Thread starter Fribs
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 8K
  • Views Views: Views 521K
Det er godt nok en mager statistik at basere det på…han viste INTET i AGF

Det kan man ikke når man ikke spiller....

Da Duelund spillede fast var han skide god for AGF.
At Uwe kunne tillade at vi tabte 7 kampe i træk - uden at bruge Duelund, der nu storspiller for Vejle kort efter - peger ret meget på Uwe.

Last edited:
Nævn lige 5-10 kampe Due spillede i AGF, hvor han var fast OG skidegod!?
Goddag-mand-økseskaft.
Hele foråret 2023 viste Duelund hvad man får i ham - hvis han spiller fast og er i form.
Uwe ville ikke gøre sig indrømmelser og ændre noget ift formationen for at spille Duelund i form igen. Og vi tabte 7 kampe i træk.

Jeg hader den måde Duelund blev ignoreret på af Uwe.
Uwe er passé - Duelund er passé.

Vi skal selvfølgelig videre. Men ak hvor jeg savner Duelunds kreativitet og vendinger i tætte rum, såvel som afslutningsevner (EDIT: indforstået når han var i form)

Goddag-mand-økseskaft.
Hele foråret 2023 viste Duelund hvad man får i ham - hvis han spiller fast og er i form.
Uwe ville ikke gøre sig indrømmelser og ændre noget ift formationen for at spille Duelund i form igen. Og vi tabte 7 kampe i træk.

Vi skal selvfølgelig videre. Men ak hvor jeg savner Duelunds kreativitet og vendinger i tætte rum, såvel som afslutningsevner.

Meget enig. Vi har ingen spillere i truppen der formår det. Arnsted lidt måske, men han er totalt ufarlig ift. at lave mål

Det kan man ikke når man ikke spiller....

Da Duelund spillede fast var han skide god for AGF.
At Uwe kunne tillade at vi tabte 7 kampe i træk - uden at bruge Duelund, der nu storspiller for Vejle kort efter - peger ret meget på Uwe.

Det er ikke helt rigtigt. Duelund var god/lovende i foråret 2023. Han startede dog 23/24-sæsonen elendigt og røg fortjent på bænken i flere kampe inden han desværre blev skadet.

Goddag-mand-økseskaft.

Vi skal selvfølgelig videre. Men ak hvor jeg savner Duelunds kreativitet og vendinger i tætte rum, såvel som afslutningsevner (EDIT: indforstået når han var i form)
Med al respekt og uden at skulle fremture perfid, men:
- 2023, forår er nu over 2 sæsoner siden,
- “når han var i form”…som i aldrig ret længe ad gangen.

Jeg var en af dem, der ikke forstod noget som helst af, Uwe ikke gav Duelund flere minutter, når vi nu bare tabte og tabte og havde store problemer med både at score og skabe chancer men når det er sagt, skal vi lige se, om han kan holde sig skadesfri, før vi kan kalde det en fejl ikke at prøve at beholde ham og se om han kunne shine under JP (hvad jeg tror personligt, han kunne)
Det samme gælder Hjulsager.

Men godt at se Duen flyver igen, nu skal han bare holde sig på vingerne (med mindre vi ender i en nedrykningskamp med Vejle).

Jeg er ikke helt enig med @Stats, men ikke sikker nok. Duen var glimrende indtil han skulle opereres. Siden har det haltet og den lægger jeg også i høj grad hos Uwe.

Jeg forstår ikke hvorfor han låste sig fast på 3-5-2 i vinterpausen, når holdet tydeligt trængte til variationsmuligheder. Han prøvede 4-4-2 mod Viborg med nogen succes, men ellers ikke.

Hvis Duelund bræder igennem hos Vejle stiller det dels Uwe lidt underligt, men mindst ligeså meget CV, der fandt en ny træner og lod en god mand gå.

Latest posts

Back