Nyheder om andre klubber
Den fatter jeg ikke?
Den fatter jeg ikke?
AaB-fan'en fik maden tilbudt først?
Enig mht. Bakkebak. "Bare fordi man er en fyrig elsker er man ikke nødvendigvis en god gynækolog", sagde en eller anden engang om Stig Tøfting. Det kunne også godt være sagen her ...Peter Sand færdig som sportschef i FCM og Bach Bak ind i stedet: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbo...idtjylland-bach-bak-er-ny-sportschef/10849449
Måske ikke overraskende, at Peter Sand har haft svært ved at omstille sig fra Lego til FCM, men synes umiddelbart det er ret overraskende at Bach Bak er afløseren.
Det går lidt galt med titlerne på FCMerne i dit opslag.Peter Sand færdig som sportschef i FCM og Bach Bak ind i stedet: https://ekstrabladet.dk/sport/fodbo...idtjylland-bach-bak-er-ny-sportschef/10849449
Måske ikke overraskende, at Peter Sand har haft svært ved at omstille sig fra Lego til FCM, men synes umiddelbart det er ret overraskende at Bach Bak er afløseren.
Det går lidt galt med titlerne på FCMerne i dit opslag.
Peter Sand stopper som fodbolddirektør.
Tidligere akademichef Jacob Larsen tager over som fodbolddirektør
Bach Bak bliver sportschef
Bach Bak får altså en stilling under Peter Sands tidligere stilling og er derfor ikke afløser. Afløseren er Jacob Larsen, mens Bach Bak får en flot titel på et lavere niveau.
Men han var i AaB først!Jacob Larsen, som SSE22 i deres visdom smed ud af AaB for 12 måneder siden
De tilbød ham også en fyreseddel først
Ah ok - gik lidt stærkt med at læse artiklen. Giver noget mere mening med Jacob Larsen som fodbolddirektør.Det går lidt galt med titlerne på FCMerne i dit opslag.
Peter Sand stopper som fodbolddirektør.
Tidligere akademichef Jacob Larsen tager over som fodbolddirektør
Bach Bak bliver sportschef
Bach Bak får altså en stilling under Peter Sands tidligere stilling og er derfor ikke afløser. Afløseren er Jacob Larsen, mens Bach Bak får en flot titel på et lavere niveau.
Jacob Larsen må da om ikke andet sige at han har fået en del ud af SSE22's overtagelse af AaB og den efterfølgende fyreseddel. AaB selv mangler nu enten en sportschef eller -direktør, som det sikkert havde givet god mening at hyre fra egen talentafdeling ift den udmeldte strategi. I stedet hiver Larsen nok bare nogle talenter til Herning.Jacob Larsen, som SSE22 i deres visdom smed ud af AaB for 12 måneder siden
Jacob Larsen må da om ikke andet sige at han har fået en del ud af SSE22's overtagelse af AaB og den efterfølgende fyreseddel. AaB selv mangler nu enten en sportschef eller -direktør, som det sikkert havde givet god mening at hyre fra egen talentafdeling ift den udmeldte strategi. I stedet hiver Larsen nok bare nogle talenter til Herning.
Ja, der er grænser for hvad der kan fungere for spillere og trænere der ikke er fuld tid. Vi var også lidt inde på at AGF skal holde øje med spillere der vil væk, selvom det vil være svært at konkurrere med FCM hvis Larsen trækker og de kommer med flere penge, og han kender jo i øvrigt deres individuelle forhold, men der kan sikkert også være spillere der foretrækker at tage til Århus.Det har han så vidt jeg ved allerede gjort. Blandt andet synes AaBs talenthold ikke, at lykken var at skrue op for antallet + varighed af træningspas uden at skele til skolegang, transport eller kompensation i øvrigt.
samme herFik et chok da jeg så Clickbaitbladets overskrift - troede det var os ... https://www.tipsbladet.dk/nyhed/generelle/kaempe-overraskelse-henter-jens-berthel-askou
Får han rettet kritik mod klubben eller er det mest et håb om at idioterne holder op eller politiet kan stoppe dem? Det er ikke svært at være enig i at det skal stoppes, men der er brug for mere fra klubben og det kræver måske at resten af fansene er bevidste om det og lægger pres på dem.Tankevækkende debatindlæg i Politiken i dag af en BIF tilhænger (og far) der fortæller om konkrete episoder med voldsparate fans.... og hvor meget han og de fleste af dem han står sammen med ville ønske de kunne smide alle hooligans ud af stadion og bede dem om at blive væk.![]()
Fodboldfan:Oplevelsen satte en skræk i livet på min søn, som ikke kom på stadion i flere år. Nu må volden snart få en ende
Jeg hader den vold, som i visse dele af fanmiljøet har fået lov til at vokse sig stor og stærk, og som afføder utryghed og behov for politiopbud i forbindelse med afvikling af Superliga-kampe. Tænk, hvis det kunne få en ende.politiken.dk
Meget fint indlæg!