New posts

Ny Ceres Park

• Thread starter Thread starter mono
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 9K
  • Views Views: Views 687K
Ny Ceres Park
Lyder plausibelt.

Så må vi tage os godt betalt!

Jeg er ret glad for ordningen. Der må være nogle fordele ved, at drive stadion f.eks hele teamet omkring banerne med deres udstyr osv.
Det var vist også et krav fra AGF fra starten at de skulle stå for banen. Kommunens gartnere kan være dygtige nok til at holde de almindelige græsbaner rundt omkring, men der skal dedikerede eksperter til at holde en bane på top Superliganiveau.

Det var vist også et krav fra AGF fra starten at de skulle stå for banen. Kommunens gartnere kan være dygtige nok til at holde de almindelige græsbaner rundt omkring, men der skal dedikerede eksperter til at holde en bane på top Superliganiveau.
Ligesom jeg tænker, når afstanden ikke er større at der næsten kan passes med det udstyr og de folk der alligevel er på Fredensvang.

Vækstlys er nok sværere at flytte dog

Ligesom jeg tænker, når afstanden ikke er større at der næsten kan passes med det udstyr og de folk der alligevel er på Fredensvang.

Vækstlys er nok sværere at flytte dog
Noget af det der var ved at blive sparet væk, men kom ind igen, var de der faciliteter på østsiden til maskiner og andet udstyr til banen. Jeg tænker der må være lidt overlap så noget kan bruges både der og på Fredensvang, men de slipper heldigvis for at skulle køre det hele frem og tilbage hele tiden. Jeg ved ikke om de bruger vækstlys på Fredensvang, det er måske nok mest noget man tager i brug på stadion fordi kampene skal spilles der, mens man bedre kan flytte noget træning til en kunststofbane.

Latest posts

Back