Nu har jeg læst bilagstilføjelserne til tillægsbevillingen som er kommet efterfølgende. En Q&A til de byrødder som havde uddybende spørgsmål blev besvaret her:
Q&A
De sidder vitterlig og skal tage stilling til peanutbesparelser! 80 mio, det er da ikke peanuts siger du? Jo siger jeg, anlægssummen er 994 mio kr.! Og ikke alle kan gennemføres uden at ryste posen rigtig meget hos donatorerene, at man sagtens kunne forestiller sig at Henrik Lind siger stop. Forestil jer de vælger at spare på VIP delene (ca 35 mio kr), 1) Henrik Lind trækker sig sikkert, (byebye 264 mio), 2) Lejeprisen som AGF skal betale skal sættes ned en hvad de kunne have fået ind.
Vil du fjerne et ventilationsanlæg på 300.000 kr til produktionskøkkenet?
Fliser i køkkenet til 700.000 kr. Okay, lad os tage den, mod de så stemmer for tillægsbevillingen.... jesus christ.
Især Venstres Gert Bjerregaard prøver at positionere sig, og kun fordi han kan sige til næste valg, han fik besluttet nogle besvarelser igennem. Mind lige om, han også sad i byrådet da vi fik en Arena, der ikke havde en loading dock (tilbygget år efter udenfor bygningen...), der ikke havde nok højde i dørerne, så udstyr kunne komme ind og ud. Og jeg er også næsten sikker på han sad i byrådet, da det nuværende stadion fik sparekniven, så servicebygningen røg, billetbygningen røg, og nå ja, taget kun kom halv ud...........