New posts

Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - FCM, søndag d. 26.4. kl. 20.00

• Thread starter Thread starter Salling23
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 398
  • Views Views: Views 13K
Added to Calendar: 26-04-26

Hvordan ender kampen?

• Total voters
    65
  • This poll will close: .
Kamptråd Mesterskabsspillet 2026: AGF - FCM, søndag d. 26.4. kl. 20.00
Last edited:
Okay, jeg har lige hørt at Simsir blev kaldt for “fucking Perker” og “Perkersvin”.. Det hører absolut ingen steder hjemme, men fjolserne blev så også bedt om at holde deres kæft med det samme af dem omkring dem..

Dét er slet ikke i orden, og jeg håber virkelig at vi kan få de idioter smidt ud for bestandigt..

Det ændrer dog ikke på at Simsir er en gigantisk nar
Vi kunne høre nogen i C6 der konstant råbte til Simsir og om hans bagparti - de var pisseirriterende. Av, av råbene kan jeg acceptere, men at der har været racistiske tilråb er en skandale og pinligt. Kunne de (TV / andre) sige hvor det kom fra ? Måske Mbabu fik nogle racistiske tilråb også ?

Fantastisk stemning på stadion i dag. Klart det bedste jeg har oplevet på vores midlertidige stadion. Elektrisk atmosfære. Det var sindssygt fedt.

Ærgerligt vi ikke vinder. Vi er klart bedst men skaber bare ikke særligt meget. Jeg er ved at blive tosset over vores pivringe dødbolde, det er ufatteligt hvor dårlige vores indlæg er. Det skal der simpelthen arbejdes med.

Og så er jeg super glad for, at vi har et hold med rigtige mandfolk, og ikke en flok ynkelige klynkehoveder som de har i Midtjylland. Hold kæft hvor er de bare usle på alle måder. Klamme, klamme lorte klub.

Jeg er altid stolt af AGF, men misser vi guldet kan jeg ikke fejre sølvet...tror jeg ! Hvad med jer ? Jeg kan ikke se AGF vinde de sidste 3 kampe og FCM vinder nok 2 og 1 uafgjort i værste tilfælde. Vi kan simpelthen ikke vinde kampe for tiden.

Jeg er godt nok træt af Billing og det skuespil i anden halvleg - nej, Sundberg dømte partisk og direkte i hænderne på FCMs gameplan - det er problematisk og derfor horribelt dommerarbejde.

Jeg er altid stolt af AGF, men misser vi guldet kan jeg ikke fejre sølvet...tror jeg ! Hvad med jer ? Jeg kan ikke se AGF vinde de sidste 3 kampe og FCM vinder nok 2 og 1 uafgjort i værste tilfælde. Vi kan simpelthen ikke vinde kampe for tiden.

Jeg er godt nok træt af Billing og det skuespil i anden halvleg - nej, Sundberg dømte partisk og direkte i hænderne på FCMs gameplan - det er problematisk og derfor horribelt dommerarbejde.
Jeg kan godt se FCM få færre end 7 points i de sidste kampe..

Min bekymring går mest på os selv. To sejre kan være svært nok når vi ikke har flow og momentum.

Jeg tror ikke at FCM vinder over Viborg eller over FCN.. Tror de får to point i de to kampe.. Vi skal får snuden tilbage i sporet, og så skal vi simpelthen kunne vinde over Sønderjyske hjemme.. Brøndby ude er en sværere størrelse, men ikke umuligt.. Viborg hjemme er sikker - medmindre de selv skal have point for at få en europæisk plads..

Da vi formentlig/forhåbentlig stadig har mulighed for at vinde guld på papiret, når sidste runde spilles, så forestiller jeg mig ikke at jeg vil gå balalajka i en gigantisk sølvfejring.
I hvert fald hvis du tænker på en fejring ala Davids bronze og busgadefesten.
Uanset hvad, kommer det jo til at føles som en sæson, hvor vi mistede guldet fremfor at vi vandt sølvet.

Last edited:
I øvrigt dejligt at se, at FCMs engang 300 millioner rende rundt og ligne noget, de skal være glade for at få 50 millioner for til sommer.
Selvfølgelig træls for Franculino selv, men min foragt for FCM overgår nu klart min empati med Franculino, så jeg håber ikke, at han i resten af sin FCM-tid, kommer tilbage på efterårets niveau.

Last edited:
I øvrigt dejligt at se, at FCMs engang 300 millioner rende rundt og ligner noget, de skal være glade for at få 50 millioner for til sommer.
Selvfølgelig træls for Franculino selv, men min foragt for FCM overgår nu klart min empati med Franculino, så jeg håber ikke, at han i resten af sin FCM-tid, kommer tilbage på efterårets niveau.
Trist for Frankulino, og det gør da ondt, på hans vegne.. Ift FCM er det ren fryd.

Har han bare opgivet, eller hvad er der sket? Jeg har ikke fulgt ham indgående, men jeg ville være mere tryg i at kunne fornemme frustration fra spilleren - at han selv er forbandet over der mangler noget. Frankulino ligner en der tænker han ikke behøver træne og selv er ret godt tilfreds med at kunne sparke straffe. Han har sikkert en fin aftale med FCM, men stod til at få en gevaldig en på oplevelsen og økonomien. Nu får han nok ikke forlænget aftalen med FCM?

Vi sad på forreste række midt mellem C6 og C7.
Hørte ingen racistiske tilråb.

Selvfølgelig blev der råbt at Simsir er en diver - for det er han jo tydeligvis.
Det var sygt skægt at Av-Av-Av kom op at køre.

Vi hørte nogen råbe at han har en stor røv. Jeg er ikke fan af det, men det er trods alt hverken racistisk eller homofobisk.

At han selv bagefter italesætter tilråbene, men ikke vil af- eller bekræfte om det var racistisk - det siger i virkeligheden utroligt meget om ham som person.

Trist for Frankulino, og det gør da ondt, på jans vegne.. Ift FCM er det ren fryd.

Har han bare opgivet, eller hvad er der sket? Jeg har ikke fulgt ham indgående, men jeg ville være mere tryg i at kunne fornemme frustration fra spilleren - at han selv er forbandet over der mangler noget. Frankulino ligner en der tænker han ikke behøver træne og selv er ret godt tilfreds med at kunne sparke straffe. Han har sikkert en fin aftale med FCM, men stod til at få en gevaldig en på oplevelsen og økonomien. Nu får han nok ikke forlænget aftalen med FCM?

Tror simpelthen ikke han er klar og er blevet hastet tilbage. Han er deres helt store guldfugl og de skal have ham på banen for at få ham solgt til sommer som er planen.

Hvis det ikke er tilfældet, så er det måske kniv stikkeriet af hans bedste ven der fylder. Var han selv til stede da det skete måske? Ikke at det på nogen måde undskylder eller skal ses som “victim blaiming”. Og vi kender selvsagt ikke alle detaljer. Men hvorfor var den unge mand til stede i sådan en situation kl.3.30 om natten?

Trist for Frankulino, og det gør da ondt, på jans vegne.. Ift FCM er det ren fryd.

Franculino har flere år tilbage af kontrakten med FCM. Så det er op til ham selv, om han kan kæmpe sig tilbage til fordums styrke.
Lige nu er han en skygge af sig selv.

Franculino har flere år tilbage af kontrakten med FCM. Så det er op til ham selv, om han kan kæmpe sig tilbage til fordums styrke.
Lige nu er han en skygge af sig selv.

100%. Men jeg tror nu ikke FCM er blege for at presse ham i gang før han er klar også tror jeg ikke han kan sige nej.

Han vil efterhånden nok også gerne videre selv kunne jeg forestille mig.

Men det er jo kun spekulation, aner det ikke.

Han ligner ik en, der bliver en faktor i guldkampen, men han har indtil september til at finde målformen for dem. Der er trods alt hele 4 måneder + en pre season. Mon ik han nok skal gøre det, og det kalkulerer fcm da 100% også med. Finder han målformen, så bliver han med garanti stadig solgt for et monsterbeløb. Hans stats og målsnit kan du komme langt med + alle de store klubber kender ham allerede og holder øje med ham.

Men lad os da bare være glade for, at han (nu jinxer jeg sygt) formentligt ik bliver en faktor her i foråret.. Havde de haft ham i topform, så havde de sgu ik smidt så mange point, som de har gjort.

Indtil videre lyder det også kun spilleren der har hørt noget, men det må være rimelig nemt at afklare om der har været noget, hvis de ved hvilket afsnit det skulle være sket fra.
Det undrer mig dog lidt at dommeren reagerer overfor vores bænk uden at have hørt det.

Der er ikke nogen af vores spillere, nogen fra dommerteamet eller vores vagter, der har hørt noget, heller ikke under første halvleg, og der har vi sat ekstra vagter ind i det område. Det gjorde vi også i anden halvleg, da der kom en indberetning fra en af FCM's spillere under kampen, og som fik dommeren til at reagere overfor vores bænk og dermed så også stadionspeakeren.

Han ligner ik en, der bliver en faktor i guldkampen, men han har indtil september til at finde målformen for dem. Der er trods alt hele 4 måneder + en pre season. Mon ik han nok skal gøre det, og det kalkulerer fcm da 100% også med. Finder han målformen, så bliver han med garanti stadig solgt for et monsterbeløb. Hans stats og målsnit kan du komme langt med + alle de store klubber kender ham allerede og holder øje med ham.

Men lad os da bare være glade for, at han (nu jinxer jeg sygt) formentligt ik bliver en faktor her i foråret.. Havde de haft ham i topform, så havde de sgu ik smidt så mange point, som de har gjort.
Jeg er overbevist om Frankulino kan høvle kasser ind på samlebånd - hvis nogen lægger bolden død for ham. Så på den konto er han helt med.

At han ikke er noget værd i åbent spil og ligner en der ikke kan tæmme en badebold (for nu at bruge Martin Jørgensen ord om Maradona i et kampprogram fra foråret '96), er anderledes alvorligt. Jeg er ingenlunde overbevist om det bare er manglende kamptræning.

Selvfølgelig blev der råbt at Simsir er en diver - for det er han jo tydeligvis.
Det var sygt skægt at Av-Av-Av kom op at køre.

Vi hørte nogen råbe at han har en stor røv. Jeg er ikke fan af det, men det er trods alt hverken racistisk eller homofobisk.

At han selv bagefter italesætter tilråbene, men ikke vil af- eller bekræfte om det var racistisk - det siger i virkeligheden utroligt meget om ham som person.
Hvis han havde hørt racistiske tilråb, så havde han helt sikkert sagt det straks, så der var højest sandsynligt ikke tale om racisme. Men Av, Av, Av kan jo også være træls, når man havde planer om at filme sig til alt det man kunne. Stor røv og diver skal man kunne tåle i sådan en kamp, ellers skal man ikke til udlandet og spille.

Jeg synes Simsir er grim, dum, usportslig, usympatisk og jeg synes bestemt også han har en stor, grim røv. Og det er der da forhåbentlig ikke nogen, der har noget problem med at folk råber efter ham under kampen?

Vær villig til at bekræfte at det var noget racistisk, homofobisk eller hvad det nu var. Eller hold din kæft. Det er fandeme bare så pseudo og selviscenesættende det andet pis der. Uden at det i øvrigt på nogen måde vil overraske mig, hvis der rent faktisk er et par fjolser eller tre der har råbt han er en perker eller noget andet underbemidlet. Så skal de jo bare identificeres og den tages derfra. At Simsir puster det op og står og spiller krænket kong gullerod teater hjælper jo ikke ligefrem på noget som helst.

Jeg synes Simsir er grim, dum, usportslig, usympatisk og jeg synes bestemt også han har en stor, grim røv. Og det er der da forhåbentlig ikke nogen, der har noget problem med at folk råber efter ham under kampen?

Vær villig til at bekræfte at det var noget racistisk, homofobisk eller hvad det nu var. Eller hold din kæft. Det er fandeme bare så pseudo og selviscenesættende det andet pis der. Uden at det i øvrigt på nogen måde vil overraske mig, hvis der rent faktisk er et par fjolser eller tre der har råbt han er en perker eller noget andet underbemidlet. Så skal de jo bare identificeres og den tages derfra. At Simsir puster det op og står og spiller krænket kong gullerod teater hjælper jo ikke ligefrem på noget som helst.
Præcis.. Racisme hører ingen steder hjemme, men Simsir er en kæmpe røv af en fodboldspiller - Skuespiller, overspiller, usportslig af helvede til.. Nej Aral, det er ikke racisme når du bare er en gigantisk nar på en fodboldbane - det er helt almindelig fodbold-had mod en modstander som selv gør sit for at snyde marginalerne over til FCM..

Latest posts

Back