Enig i han har været bedre men i dag viser han endnu mere. Spørgsmålet er om det er for sent han kommer i gear. Jeg ville sådan unde ham at blive matchvinder - vel vidende jeg har været en af de største kritikere.
Virker til FCMs taktik har været at satse hårdt de første 10 min for at se om de kunne overrumple os. Også stille sig ned efter det og spille på omstillinger og dødbolde.
Bliver nok det samme i anden halvleg også kommer Byskov i hvert fald tidligt ind.
Flere virkelig gode præstationer fra bl.a Serra, Kahl, Beijmo, Dalsgaard og Knudsen. Bech og Yakob vel svagest?
Ekstrem hektisk kamp og vi har desværre brugt virkeligt mange kræfter i de første 20-30 min.
Kristian Arnstad og Yakob er lidt skarpere end de foregående kampe, men omvendt har Links, Bech og Beijmo været for hektiske. Generelt lidt for opskruet tempo til at pasningerne sidder i skabet.
Enig i han har været bedre men i dag viser han endnu mere. Spørgsmålet er om det er for sent han kommer i gear. Jeg ville sådan unde ham at blive matchvinder - vel vidende jeg har været en af de største kritikere.
Jeg frygter lidt, at FCM har mere at skyde med fra bænken end vi har, men spillerne giver tydeligvis alt og har kunnet kompensere for FCM's overlegne fysik indtil nu.
Vi kan ikke forlange mere. Hverken af spillere eller fans.
Måske ender vi med at tabe alligevel, men så er det bare fordi, FCM er skarpe.
Indsatsen er top top klasse hele vejen rundt i første halvleg.
Jeg frygter lidt, at FCM har mere at skyde med fra bænken end vi har, men spillerne giver tydeligvis alt og har kunnet kompensere for FCM's overlegne fysik indtil nu.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.