Det er virkelig marginalerne du er efter i de her samtaler. Især fordi jeg specifikt tilføjer en del om sandsynlighed, der taler for Yakob.
'Det her (Y) er et bud, men det mest sandsynlige er x'.
'Nej nej nej. Du kan ikke komme og foreslå Y, når det mest sandsynlige helt klart er X'.
Hvis Polle er i stand til at spille, som må være mest oplagte konklusion ud fra træningsinfo -? Så kan man lade ham starte og se hvor godt det holder. Eller man kan skifte ham ind efter en time og håbe det holder hjem.
Historikken er følgende: I dit første indlæg, har du Polle i startopstillingen. Du starter det indlæg med 'jeg er ret sikker på ...'. Du tilkendegiver ikke, at du er usikker på Polle. Det tolker jeg som, at du er sikker på, at Polle starter, og det stiller jeg spørgsmålstegn ved (egentlig mest fordi, jeg håbede, at du vidste, at han var klar). Så tilkendegiver du, at det er et håb, at Polle er klar til at starte. Så tilkendegiver jeg, at jeg deler dit håb, men at jeg anser det for urealistisk baseret på historikken og observationerne fra træningen.
Hvis jeg har overset noget, beklager jeg.
Nu er jeg så ude efter marginalerne? Det synes jeg ikke. Jeg synes, jeg bringer helt relevante betragtninger i en samtale om Polle versus Yakob i startopstillingen.
Jeg har svært ved at tolke, hvornår du
ønsker noget, og hvornår du
tror noget. Måske er det mig, der er en snotskovl, men du skal altså ikke tage det personligt. Til gengæld vil jeg opfordre dig til at være helt eksplicit omkring dette, hvis du synes, det er bøvlet, at folk svarer på dine indlæg.
Hvis jeg havde forstået af dit oprindelige indlæg, at du
ønskede dig Polle i startopstillingen havde jeg antageligvis bare liket det. Hvis du hensigt alligevel er, at du tror på Polle i startopstillingen, så synes jeg ikke du skal poste det på et debatforum, hvis du ikke gider diskutere sandsynligheden.
Hvis det er noget helt andet, der stikker dig, så beklager jeg. Jeg har helt ærligt svært ved at gennemskue problemet i, at jeg diskutterer sandsynligheden for, at Poulsen kan spille.