Lidt nyt fra træningsbanen
T-Knogle
Experienced member
Hvis det er henvist til mig er det helt i orden.
Jeg har selv haft flere sygdomstilfælde tæt på de sidste par år, så det er bestemt ikke for at træde folk over fødderne eller være grænseoverskridende eller sensationshungrende.
I så fald - undskyld.
Mit take var udelukkende et afdæmpet holdning til hvad det KAN være, ikke et faktum, også blot fordi jeg kender til flere, hvor det er lignende symptomer, som ligger til grund for diagnosen.
Denne udtalelse fra AGF’s holdlæge Jakob Astrup, bør dog lukke diskussionen omkring Solbakkens generelle helbred:
– Man tager det selvfølgelig alvorligt, når noget påvirker synet. Men Markus er blevet udredt meget grundigt, og der er ingen problemer for ham i forhold til at komme tilbage og spille fodbold. Vi forventer ikke, at der går lang tid, men vi vil ikke sætte nogen præcis dato på, sagde klublæge Jacob Astrup til agf.dk den 19. februar.
Det er tydeligt at Astrup understreger at man har været meget grundige, og ikke har fundet noget der indikerer at han ikke kan komme tilbage og spille fodbold igen, heldigvis. Dette udelukker også at betændelsen skulle være et tegn på noget mere alvorligt, som jeg læser det.
Så ro på, det er pisse irriterende med alle de mystiske problemer som nye spillere har det med at rende ind i I AGF, men lige nu er der altså bare tale om en irriterende betændelse på en synsnerve og ikke andet.
(Generelt svar Odonten ikke møntet på dig)