Jeg er enig i, at det vil være en fin strategi at hente Beijmo, Kahls eller Dalsgaards eventuelle afløser allerede her i januar. Men for mig handler det om at sikre kontinuiteten.
Hvis man forventer, at alle tre fortsætter efter sommer (mod min forventning), så giver det for mig ingen mening at hente flere forsvarsspillere ind nu.
Jeg er enig i, at man må forvente, at JA, Møllen og til dels også Tingager skal have noget indkørring, før de når deres potentielle niveau. Men jeg vil også forvente, at de alle tre godt kan få minutter efter behov fra første kamp.
Kort sagt. Medmindre nogen ryger ud - enten nu eller til sommer - synes jeg, det er overkill at hente nye forsvarsspillere ind. ISÆR FORDI, alt peger på, at vi også får Callø ind til sommer. Det må afhænge af CVs dialog med særligt Beijmo og Kahl.
Til gengæld synes jeg, det er på tide at beslutte, hvad der skal ske med JJA. Enten skal han spillere mere eller også skal han videre. Det er spild af hans tid og vores trupplads at have ham gående uden rigtigt at få chancen.