New posts

Lidt nyt fra træningsbanen

• Thread starter Thread starter Di Stefano
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 197K
Lidt nyt fra træningsbanen
Jeg bider i øvrigt mærke i, at der (endnu) ikke er påsat træning torsdag, fredag eller lørdag ifølge https://agf.dk/klubben/ugeplan

3F Superligaen
9.9 kl. 14.00: Træning
10.9 kl. 11.00: Træning
11.9 kl. 11: Træningskamp
15.9 kl. 14: AGF vs. SIF (Ceres Park)
Jeg tror det er nogenlunde almindelig praksis, da datoerne kun er de åbne træninger.
Normalt er der ingen træning onsdag, så her tror jeg bare man har byttet en onsdag med en torsdag. Og på de sidste to dage før kamp er der aldrig åbne træninger.

Here we go.

Bud på om vi ser Dalle igen på denne side af nytår?

Jeg bliver simpelthen nødt til mentalt at parkere den i "Jeg vidste det var for godt til at være sandt - og nu er han sikkert, som Mølgaard, nær fodboldinvalid"-kassen...
Så må jeg blive positivt overrasket hvis jeg ser ham tilbage i god form over længere tid.

AJ er højre CB fast pt, og vi bør allerede nu starte overvejelserne om, hvor mange CB'ere der skal hentes til sommer, hvor Akoto og Dalsgaard har udløb, og andres skæbner på pladsen er fundet..

Vi burde vel hente dem i vinterens transfervindue, så de kan nå at blive ordentlig integreret på holdet?

Ja det ville være fedt.
Men med Akoto og Dalsgaard med udløb til sommer, og AJ/Kahl der pt står deres eksaminer på "nye pladser i CB-rotationen", så er der med Anker også - plads til store rokader der.

Spiller Kahl et super efterår skal han jo ikke erstattes til vinter. Så tålmoden med ham skal være større på den plads.
Ift Dalsgaard, så skal vi hvis han er langtidsskadet til jul, og med 0 udsigt til at han er klar til februar - naturligvis tvunget ud i at forholde os til det.

I såfald vil jeg gerne se.
Wahlstedt
AJ - Callø - Halsgaard
Andersens - Duelund- Power - Arnstedt-Bach
Gyamfi - Badji
Andersen fik spilletid for U21 i går, så han skal ikke starte inde i dag (Bech det samme, så han er heller ikke spil). Jeg har ikke tjekket op på Arnstedt, men som anfører for det norske u21-landshold, så skal han næppe heller i spil. AJ var også med U21 i går, men måtte nøjes med opvarmning, men det kan også gøre ham tvivlsom alt efter, hvornår de får fri efter kampen.

Andersen fik spilletid for U21 i går, så han skal ikke starte inde i dag (Bech det samme, så han er heller ikke spil). Jeg har ikke tjekket op på Arnstedt, men som anfører for det norske u21-landshold, så skal han næppe heller i spil. AJ var også med U21 i går, men måtte nøjes med opvarmning, men det kan også gøre ham tvivlsom alt efter, hvornår de får fri efter kampen.
Arnstad spillede hele kampen for Norges u21, så han er næppe heller med i dag.

Arnstad var med fra start i går, da Norges U21 tabte 0-3 til Italien. Så han kommer ikke til at spille i dag.

Latest posts

Back