Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00 S Sydhavnen Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #141 Rastapopoulos said: Fandme lækkert, at FCK ikke får den foræret i dag! Click to expand... Click to shrink... 7-9-13
Rastapopoulos said: Fandme lækkert, at FCK ikke får den foræret i dag! Click to expand... Click to shrink... 7-9-13
U Uglen Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #142 Men det er altså store nosser af Redder at lave det kald der!
Christer George Well-known member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #143 Hvor er det klasse. Tud noget mere FCK.
Rastapopoulos Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #144 Uglen said: Men det er altså store nosser af Redder at lave det kald der! Click to expand... Click to shrink... Enig. Der steg han lige flere niveauer i min agtelse.
Uglen said: Men det er altså store nosser af Redder at lave det kald der! Click to expand... Click to shrink... Enig. Der steg han lige flere niveauer i min agtelse.
? ?stblokken Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #145 Bech. Så fortjent med den indsats i dag.
Fribs Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #146 Sydhavnen said: Hold nu op de gør ALT hvad de kan for at ligge pres på dommeren! Hele staben og alle de gamle danske spillere. Det er så usportsligt at se på! Click to expand... Click to shrink... Personligt er jeg også rigtig ærgerlig over at man ikke har reglen om at det kun er kaptajnen, der må henvende sig til dommerne.
Sydhavnen said: Hold nu op de gør ALT hvad de kan for at ligge pres på dommeren! Hele staben og alle de gamle danske spillere. Det er så usportsligt at se på! Click to expand... Click to shrink... Personligt er jeg også rigtig ærgerlig over at man ikke har reglen om at det kun er kaptajnen, der må henvende sig til dommerne.
Rastapopoulos Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #147 Fribs said: Personligt er jeg også rigtig ærgerlig over at man ikke har reglen om at det kun er kaptajnen, der må henvende sig til dommerne. Click to expand... Click to shrink... Prøvede man ikke det ved en slutrunde for nylig? Måske en ungdomsturnering?
Fribs said: Personligt er jeg også rigtig ærgerlig over at man ikke har reglen om at det kun er kaptajnen, der må henvende sig til dommerne. Click to expand... Click to shrink... Prøvede man ikke det ved en slutrunde for nylig? Måske en ungdomsturnering?
Christer George Well-known member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #148 Hold kæft hvor er de en flok usle klynke kællinger i den klamme lorte klub. Elsker at se dem græde. Mere af det.
Hold kæft hvor er de en flok usle klynke kællinger i den klamme lorte klub. Elsker at se dem græde. Mere af det.
W Winther Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #149 Fribs said: Personligt er jeg også rigtig ærgerlig over at man ikke har reglen om at det kun er kaptajnen, der må henvende sig til dommerne. Click to expand... Click to shrink... Hehe ja. Ny regel skal beskytte dommerne i Superligaen | Kort sport | DR Fra den kommende sæson er det kun anføreren, som må henvende sig til fodbolddommeren i 3F Superligaen. www.dr.dk
Fribs said: Personligt er jeg også rigtig ærgerlig over at man ikke har reglen om at det kun er kaptajnen, der må henvende sig til dommerne. Click to expand... Click to shrink... Hehe ja. Ny regel skal beskytte dommerne i Superligaen | Kort sport | DR Fra den kommende sæson er det kun anføreren, som må henvende sig til fodbolddommeren i 3F Superligaen. www.dr.dk
S Sydhavnen Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #150 Fribs said: Personligt er jeg også rigtig ærgerlig over at man ikke har reglen om at det kun er kaptajnen, der må henvende sig til dommerne. Click to expand... Click to shrink... Snakkede de ikke om at indfører det i Superligaen i år? Den der reklame - stop før stregen, der står over alt, burde man informere spillerne om..
Fribs said: Personligt er jeg også rigtig ærgerlig over at man ikke har reglen om at det kun er kaptajnen, der må henvende sig til dommerne. Click to expand... Click to shrink... Snakkede de ikke om at indfører det i Superligaen i år? Den der reklame - stop før stregen, der står over alt, burde man informere spillerne om..
? ?stblokken Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #151 TingAir - is kold!
S Sydhavnen Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #152 Iøvrigt, ham der Moukuku, han er da en helt igennem elendig fodboldspiller!
A Akrobaten Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #153 Hold hovedet koldt drenge. Så vinder vi.
Michael8240 Well-known member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #154 Gud hvor jeg hader FCK og alt de står for. En klam klub!!!
B BRORLORT Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #155 Bare hold hovedet koldt nu så vinder vi
? ?stblokken Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #156 Fem minutter med FCK snurretop. Jeg siger det rette øjeblik til at gå på 3-0.
Rastapopoulos Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #157 BRORLORT said: Bare hold hovedet koldt nu så vinder vi Click to expand... Click to shrink... Vi kan godt lave en til, ESLK!
BRORLORT said: Bare hold hovedet koldt nu så vinder vi Click to expand... Click to shrink... Vi kan godt lave en til, ESLK!
TLassen Well-known member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #158 Haha, for satan drenge!!
Rastapopoulos Experienced member Aug 8, 2025 Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #159 GIIIIIIIFT!