Kamptråd Kamptråd 25/26: FCK - AGF, fredag d. 08.08. kl. 18.00
Er du i Parken? Kabel tv?? Antenne??? For på mit fjernsyn er det AGF, der har bolden...Vi står alt for langt tilbage lige nu. Det er farligt. Hold nu den føring til pausen.
Edit: Jeg er nået til FCKs pres nu. Det er ikke rart at se på.