God pointe Martin og du har ret
- jeg synes dog hans potentiale var tydeligt og han fik alt for lidt snor. Men selvom folk har talent m? man nogen gange bare erkende at ikke der folder sig ud, korrekt. I ?vrigt nok ogs? simpelt med Buur at han ganske enkelt bare ikke var duelst?rk nok der til Glennies system. S? bare en forkert type til Glen.
HELT RIGTIGT det vil kl?de os mere at som fans generelt at tale mere p?nt om tidligere spillere og tr?nere og folk der har v?ret. Det er naturligvis med baggrund i frustrationer over 20 ?rs elendigheder og underpr?stationer, med f? undtagelser.
Erik Rasmussen
Jeg vil sige jeg s? st?r noget alene med at jeg synes Erik Rasmussen er er fremragende tr?ner p? mange m?der, hvis han har den rette assistenttr?ner - pr?cis som David. Der minder de om hinanden - og med forskellig spillestil. Vi var bare uheldige med at Erik fik en personlig krise undervejs, for inden han fik den lavede han jo faktisk et fremragende efter?r. Jo han skulle have trukket sig, m?ske skulle ledelsen ogs? have givet ham sabbat for?r og fundet en vikar. (falder tilbage p? BSN og ledelsen generelt)
Men i virkeligheden synes jeg hovedproblemet l? i:
1) Vores trup som var helt sk?v - med masser af gode offensive kr?fter, mens forsvaret manglede kvalitet og bredde - og blev h?rdt ramt af skader.
Tjek lige - det er m?ske det ringeste forsvar man kunne forestille sig: (falder tilbage p? BSN)
AGF, spillere, statistik fra superligaen, 2009/2010 - SuperStats
2) Vores offensiv var alt for skr?belige til for?ret, jeg skrev faktisk i frustration til AGF-ledelsen at det var for tyndt i forhold til skader
Man valgte i vinterpausen at s?lge Nando (falder tilbage p? b?de Erik og BSN)
Derved havde man reelt kun Peter Graulund (der s? blev skadet)
Desuden 4 lotto kuponer:
Dioh der kun havde scoret to m?l i hele efter?ret, og ikke er ?gte boks-angriber og m?l?der
Han var ellers st?rk f?rste 1? ogs? med m?l, inden han var ude med en skade hele for?ret. Men blev aldrig den samme og scorede 2 m?l i efter?ret og slet ikke skarp nok. Det er eklatant d?rlig set, at man i den vinterpause v?lger at satse p? ham efter han i et ?r ikke har vist nok.
Dioh Williams, statistik fra superligaen, all-time - SuperStats
Davit D - der var evig skadet og derfor svingende. Og i?vrigt som Dioh ikke boks angriber.
Unge upr?vede Sanel K og Dennis H?gh.
I dag har vi 3 ?gte boks angribere - to rutinerede. Til en plads.
Vil jo svare til vi i dag havde satset p? PM, Lunding, Links, Marouff og F?ster til for?rss?sonen.
I?vrigt blev vi s? i for?ret ramt af skader over hele linjen bl.a. hos n?glespillere som Graulund, Jakob Poulsen, Graulund, Kim Madsen, Howard, Feilhaber, Gjessing,