N? ja kan godt huske den artikel, men vi b?r forholde os meget kritiske over for den slags artikler. De kan naturligvis have en god kilde, men ofte bruger de jo bare egne g?tterier med lidt hj?lp fra en ex spilleragent eller to som leger med.
Jeg kender ogs? en et par spilleragenter, og en en bestyrelsesformand osv, men selvom jeg s?tter mig sammen med dem bliver det jo et noget l?st g?t p? l?nningerne.
Med mindre de har en kilde der har oplyst eksakt bel?b er det helt i skoven at skrive fx 130.000. Kunne g? med til at at man skrev ca. 125 - med andre ord mellem 100-150.000
Noget helt andet er at de l?npakker er skruet sammen p? mange m?der, fx pr?stationsbaseret l?n for bare at n?vne et element.
Det kan sagtensv?re de 125.000 er rigtig nok. Men det kan ogs? v?re 70.000 som er ca mindstel?nen p? forsker-deal + lidt bonus.
Jeg t?r dog godt g?tte p? han fik l?n som start11-spiller og var tilt?nkt det, ellers gav det ikke mening for ham at forlade Zenit.
Uanset, s? har Jamal vel v?ret n?sten lige s? god en succes som julle og spelmann, der oven i k?bet var sikre down-hill-spillere og ikke leverede den top 6 klasse man havde h?bet p?. Jamal blev ikke et hit, men kunne jo have blevet et 15-30 salg mio med lidt held, og m?ske have v?ret ligaens bedste stopper et par ?r i AGF og f?rt os op i tabellen. Han blev s? et delvist flop som de to andre. Men synes faktisk han var mest fornuftig et eller andet sted af de tre.
Julle er en fin fyr og okay trup-spiller, men i min ?jne i hele sin agf-tid v?ret mellem nr 12-22 i truppen. Jeg det var et okay sats om Glen kunne bringe den gamle Julle frem, men skulle aldrig have haft l?n som stjerne.
Spelmann har altid haft et ?rligt udtryk, og passede ogs? fint til Glens duel stil, og heller ikke forkert at se om man kunne f? ham p? niveau igen.
Men som s? ofte f?r s? mislykkes det med de der halv gamle spillere at brine dem tilbage p? niveau. Jeg synes bedst den form for cases egner sig til yngre spillere der skal reboostes. Ham nordmand der r?g fra FCM til Crystal P som bedste eksempel.
PS
@ Steen - tak for link ... og godt med p? du ikke dermed siger han fik 125 k i l?n.