New posts

Fodbold på tv

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 937
  • Views Views: Views 88K
Fodbold på tv
FCK går solo ift. kval-kamp:

- Vi vil gerne give vores 35.000 abonnenter i vores plusunivers en eksklusiv mulighed for at se vores hjemmekamp i anden kvalrunde, siger FC Københavns direktør, Jacob Lauesen, til Bold.

Hold nu kæft hvor er det kortsigtet af wannabe "konge" klubben.

Der er en grund og en grund alene til, at BIF har den største fanbase væk fra eget nærområde og det var fordi TV2 viste deres europæiske kampe dengang BIF dominerede.

TV er om noget, stedet hvor der kan skabes nye fans ikke en streamingtjeneste for folk der allerede er fans.

Personligt er jeg overbevist om, at en af årsagerne til fodboldpublikummet bliver ældre og ældre er at Superligaen har været gemt på dyre betalingskanaler.,

- Vi håber, at modstanderne vil bytte lige over, så de også kan vise deres udekampe mod os

Det er da en kende optimistisk.
For flere lande i de indledende runder, så kan en klubkamp mod FCK godt være attraktiv nok til at deres nationale TV-station vil købe den.
Det lyder da også som en fesen bytte handel for eksempelvis Derry City, der vel har en fanbase på max 15% af hvad FCK har.

Jeg begriber ikke, at TV2 ikke sender en rundefinale hver søndag aften på hovedkanalen - efterfulgt af highlights fra hele runden.
Hvor har du info om deres sendeplan? TV2 har lagt mange penge for de rettigheder. Og de skal hentes hjem ved at folk betaler for sportspakken. Det er helt logisk. Flytte de Superliga interesserede "abonnement" fra Discovery til dem. Men de har et fabelagtigt vindue for eksponering med hovedkanalen. Så man synes jo der der fordel for alle kunne vises udvalgte kampe på der. Gyngerne og karusellerne. Plus markedsføring for at trække kunder til sportspakken.

Min hukommelse kan tage fejl - gider ikke lige tjekke efter - men mener at huske, TV2 har sagt, udvalgte kampe kan komme på hovedkanalen.

Superligaen på TV 2s kanaler skydes i gang den 19. juli med første kamp mellem AGF og FC Midtjylland.

Størstedelen af Superliga kampene vil blive vist på vores sportskanaler og enkelte kampe på TV 2 hovedkanalen.

kan det passe at hvis man kommer for sent i gang med at se kampene på tv2 play, så er det ikke muligt at gå tilbage at se kampen fra start??? Istedet kan man følge med live, eller vente til den er færdigspillet og DEREFTER kan man gense kampen, samt pause/spole osv.???
Ja. Jeg savner også Viaplays måde at afvikle kampe på, hvor man kan starte forfra, selvom kampen allerede er i gang. Til gengæld kan man gense kampene på TV2 PLAY i længere tid bagefter. Jeg så, at hele kampen imod FCM stadigvæk ligger i arkivet.

Ja. Jeg savner også Viaplays måde at afvikle kampe på, hvor man kan starte forfra, selvom kampen allerede er i gang. Til gengæld kan man gense kampene på TV2 PLAY i længere tid bagefter. Jeg så, at hele kampen imod FCM stadigvæk ligger i arkivet.

Jeg HAR skrevet og spurgt TV2 om der er planer om at ændre det, men det er flere uger siden, og jeg er blevet stonewalled får hårdt af dem….. utroligt at viaplay faktisk har gjort det godt på dét punkt😳. Men så betyder det for mig personligt (bor ikke i dk) at yousee’s (mener det er dem) løsning med køb af tvkanaler faktisk er væsentlig mere attraktiv, da det vist nok er lidt samme setup de kører….

Jeg HAR skrevet og spurgt TV2 om der er planer om at ændre det, men det er flere uger siden, og jeg er blevet stonewalled får hårdt af dem….. utroligt at viaplay faktisk har gjort det godt på dét punkt😳. Men så betyder det for mig personligt (bor ikke i dk) at yousee’s (mener det er dem) løsning med køb af tvkanaler faktisk er væsentlig mere attraktiv, da det vist nok er lidt samme setup de kører….
Det er også lidt noget skrammel på Norlys.

Der kan man heller ikke spole i en tidligere udsendelse - det er ellers meget rart hvis det er en lang turetape eller man gerne vil undgå reklameblokkene. Man kan til gengæld godt spole i en når den er set - så det må være deres tekniske setup der er lidt forkert.

Latest posts

Back