Fanshoppen Udbamse Experienced member Today at 7:32 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #261 mmmdkAGF said: Den er hvii Click to expand... Click to shrink... Yes!!! Så skal jeg have den!
Alsgaard Today at 8:03 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #262 mmmdkAGF said: Den er hvii Click to expand... Click to shrink... Ja hvorfor skulle man dog prøve noget nyt, de hænger sgu altid fast i det gamle!
mmmdkAGF said: Den er hvii Click to expand... Click to shrink... Ja hvorfor skulle man dog prøve noget nyt, de hænger sgu altid fast i det gamle!
mono Well-known member Today at 8:22 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #263 Måske man lige afventer hvor meget guld der skal broderes ind i sømmene
P Postmanden88 Member Today at 8:31 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #264 Der kommer en guld krave.
M Mikkel1996 New member Today at 8:37 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #265 Mon ik vi får noget der ligner Hammarbys. Sidste trøje de havde var også den krave vi har på vores trøje nu. Her er deres trøje for den nye sæson Attachments IMG_1435.webp 81.4 KB · Views: 38
Mon ik vi får noget der ligner Hammarbys. Sidste trøje de havde var også den krave vi har på vores trøje nu. Her er deres trøje for den nye sæson
F fsc Experienced member Today at 9:16 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #266 Michael8240 said: Har der været nogle leaks af den nye trøje (26/27)? Denne sæsons trøje var der jo allerede leaks af tilbage i februar sidste år Click to expand... Click to shrink... I år har der ikke været behov at aflede opmærksomheden fra de sportslige præstationer
Michael8240 said: Har der været nogle leaks af den nye trøje (26/27)? Denne sæsons trøje var der jo allerede leaks af tilbage i februar sidste år Click to expand... Click to shrink... I år har der ikke været behov at aflede opmærksomheden fra de sportslige præstationer
SamuraiFreddy Well-known member Today at 9:56 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #267 Jeg kom lige forbi en trøje-genererings-maskine. Hvis den nye trøje skal være lidt ligesom Hammarbys trøje, så kunne den se sådan her ud. Meget simpel i design, men er det ikke noget med at; less is more.
Jeg kom lige forbi en trøje-genererings-maskine. Hvis den nye trøje skal være lidt ligesom Hammarbys trøje, så kunne den se sådan her ud. Meget simpel i design, men er det ikke noget med at; less is more.
Fribs Experienced member Today at 10:29 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #268 I guder hvor håber jeg dog at de går tilbage til at brodere logo på i stedet for at lime sådan et stykke gummi på
I guder hvor håber jeg dog at de går tilbage til at brodere logo på i stedet for at lime sådan et stykke gummi på
T Thomas K Experienced member Today at 10:30 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #269 Fribs said: I guder hvor håber jeg dog at de går tilbage til at brodere logo på i stedet for at lime sådan et stykke gummi på Click to expand... Click to shrink... Så koster den sgu nok 8-900 næste år. Jeg synes det er meget lidt man får for prisen, så at sige
Fribs said: I guder hvor håber jeg dog at de går tilbage til at brodere logo på i stedet for at lime sådan et stykke gummi på Click to expand... Click to shrink... Så koster den sgu nok 8-900 næste år. Jeg synes det er meget lidt man får for prisen, så at sige
NowakRup Well-known member Today at 10:35 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #270 SamuraiFreddy said: Jeg kom lige forbi en trøje-genererings-maskine. Hvis den nye trøje skal være lidt ligesom Hammarbys trøje, så kunne den se sådan her ud. View attachment 6851 Meget simpel i design, men er det ikke noget med at; less is more. Click to expand... Click to shrink... Den i midten vil være klasse! Og ja, gerne et broderet logo på
SamuraiFreddy said: Jeg kom lige forbi en trøje-genererings-maskine. Hvis den nye trøje skal være lidt ligesom Hammarbys trøje, så kunne den se sådan her ud. View attachment 6851 Meget simpel i design, men er det ikke noget med at; less is more. Click to expand... Click to shrink... Den i midten vil være klasse! Og ja, gerne et broderet logo på
Alsgaard Today at 10:43 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #271 Mangler der ikke en stjerne, eller skal vi først vinde igen næste år før nr. 2 kommer på?
G Gollum Well-known member Today at 10:45 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #272 Alsgaard said: Mangler der ikke en stjerne, eller skal vi først vinde igen næste år før nr. 2 kommer på? Click to expand... Click to shrink... 5 gange mere fra nu
Alsgaard said: Mangler der ikke en stjerne, eller skal vi først vinde igen næste år før nr. 2 kommer på? Click to expand... Click to shrink... 5 gange mere fra nu
Alsgaard Today at 10:47 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #273 Gollum said: 5 gange mere fra nu Click to expand... Click to shrink... Okay, så må vi se om det stadig er Craft om 5 år.
Gollum said: 5 gange mere fra nu Click to expand... Click to shrink... Okay, så må vi se om det stadig er Craft om 5 år.
Udbamse Experienced member Today at 11:39 AM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #274 SamuraiFreddy said: Jeg kom lige forbi en trøje-genererings-maskine. Hvis den nye trøje skal være lidt ligesom Hammarbys trøje, så kunne den se sådan her ud. View attachment 6851 Meget simpel i design, men er det ikke noget med at; less is more. Click to expand... Click to shrink... Jeg ved godt at mange er uenige, men shiiiit jeg synes den der har røde striber på ærmerne er fed!
SamuraiFreddy said: Jeg kom lige forbi en trøje-genererings-maskine. Hvis den nye trøje skal være lidt ligesom Hammarbys trøje, så kunne den se sådan her ud. View attachment 6851 Meget simpel i design, men er det ikke noget med at; less is more. Click to expand... Click to shrink... Jeg ved godt at mange er uenige, men shiiiit jeg synes den der har røde striber på ærmerne er fed!
Stone Cold Experienced member Today at 12:02 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #275 Udbamse said: Jeg ved godt at mange er uenige, men shiiiit jeg synes den der har røde striber på ærmerne er fed! Click to expand... Click to shrink... That makes one of us... Jeg synes den er meget lidt AGF-agtig. Der mangler noget blåt. Jeg skal bede om marineblåt til mit hvide, tak.
Udbamse said: Jeg ved godt at mange er uenige, men shiiiit jeg synes den der har røde striber på ærmerne er fed! Click to expand... Click to shrink... That makes one of us... Jeg synes den er meget lidt AGF-agtig. Der mangler noget blåt. Jeg skal bede om marineblåt til mit hvide, tak.
adhs Experienced member Today at 12:05 PM Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #276 SamuraiFreddy said: Jeg kom lige forbi en trøje-genererings-maskine. Hvis den nye trøje skal være lidt ligesom Hammarbys trøje, så kunne den se sådan her ud. View attachment 6851 Meget simpel i design, men er det ikke noget med at; less is more. Click to expand... Click to shrink... Den midterste. Med rødt Cereslogo og marineblå ærmer. Den giver mig straks tanker om Håvard Flo
SamuraiFreddy said: Jeg kom lige forbi en trøje-genererings-maskine. Hvis den nye trøje skal være lidt ligesom Hammarbys trøje, så kunne den se sådan her ud. View attachment 6851 Meget simpel i design, men er det ikke noget med at; less is more. Click to expand... Click to shrink... Den midterste. Med rødt Cereslogo og marineblå ærmer. Den giver mig straks tanker om Håvard Flo
SamuraiFreddy Well-known member 59 minutes ago Facebook X Bluesky Email Copy link Copy link #277 NowakRup said: Den i midten vil være klasse! Og ja, gerne et broderet logo på Click to expand... Click to shrink... Det er en stille dag på kontoret (logoet blev ikke helt så flot, men det giver en idé) Det kunne evt. være Mortensens legendetrøje
NowakRup said: Den i midten vil være klasse! Og ja, gerne et broderet logo på Click to expand... Click to shrink... Det er en stille dag på kontoret (logoet blev ikke helt så flot, men det giver en idé) Det kunne evt. være Mortensens legendetrøje