New posts

Den store underholdningstråd

• Thread starter Thread starter Deleted member 33
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 2K
  • Views Views: Views 141K
Den store underholdningstråd
Ting, jeg ofte støder på, efter Elon gjorde Twitter til en 1:1 kopi af hans crazy sind, sorteret i rangorden efter crazyness:

1) Klimamanipulation, cloud seeding etc.
2) Alle kvinder, der har magt eller er gift med mænd med magt, er faktisk mænd selv - Michelle Obama, Hillary Clinton
3) Der har eksisteret en glemt civilisation, der har bygget alt flot i denne verden, men som selv blev udslettet af en mudderbølge (oftest illustreret af tyske byer, der var pænere før Bomber Harris besluttede at føre totalkrig mod den tyske civilbefolkning)
4) Nogen har manipuleret med verdenshistorien, så ca 1000 år fra jernalderen til senmiddelalderen bare er noget nogen har fundet på. Mest fremført af amerikanere, der ikke har så mange spor fra middelalderen i deres hverdag (jeg kan fx se på en 800 år gammel kirke fra mit kontorvindue).

Jeg kan simpelthen ikke se, om nogen folk faktisk tror på det (udover punkt 1, der har et publikum også i DK), eller om det er ren business at generere trafik ved at komme med idiotiske påstande.

Ting, jeg ofte støder på, efter Elon gjorde Twitter til en 1:1 kopi af hans crazy sind, sorteret i rangorden efter crazyness:

1) Klimamanipulation, cloud seeding etc.
2) Alle kvinder, der har magt eller er gift med mænd med magt, er faktisk mænd selv - Michelle Obama, Hillary Clinton
3) Der har eksisteret en glemt civilisation, der har bygget alt flot i denne verden, men som selv blev udslettet af en mudderbølge (oftest illustreret af tyske byer, der var pænere før Bomber Harris besluttede at føre totalkrig mod den tyske civilbefolkning)
4) Nogen har manipuleret med verdenshistorien, så ca 1000 år fra jernalderen til senmiddelalderen bare er noget nogen har fundet på. Mest fremført af amerikanere, der ikke har så mange spor fra middelalderen i deres hverdag (jeg kan fx se på en 800 år gammel kirke fra mit kontorvindue).

Jeg kan simpelthen ikke se, om nogen folk faktisk tror på det (udover punkt 1, der har et publikum også i DK), eller om det er ren business at generere trafik ved at komme med idiotiske påstande.

Der er folk der tror på det hele
De fleste af dem er på Facebook. Det er helt væk det de kan få ud af småting

Shit kom til at logge ind og læse alle kommentarerne, der er vist nogle der har større problemer end deres fodbold ikke vandt mod BIF

De er på engang både hysteriske morsomme og samtidig nogen som virkelig kan få mig op i det røde felt. Altså, der sidder seriøst voksne mennesker som tror på det lort.

Og så er det påfaldende mange af dem absolut skal have et profilnavn med mange tal, jamen hvorfor?

Altså hun har da ret - det er ikke naturligt, de der flyvemaskiner er antageligvis lavet af mennesker :)

Men det er derfor jeg mener noget af det bedste man kunne gøre for demokratiet ville være at erstatte de her platforme med nogle der er offentligt ejede og med transparente algoritmer. Det kunne godt gøres i EU-regi for at opbygge volumen, men det er afgørende at det er så demokratisk som muligt, så der ikke er økonomiske interesser og at man beskytter det mod politisk indflydelse. Når så mange falder i sorte huller er der et element af noget organisk, men det ville ikke nå dertil uden en voldsom pengestrøm ind i højreekstrem propaganda. Man kunne også uden videre tage en slat af alle de penge der skal bruges på militæret til at udvikle sådan noget, for det er også her landets fjender angriber uanset om det er fra øst eller vest.

Det outrerede - ja underholdende - er sgu da at disse typer udstiller sig selv.
Folk må selvfølgelig mene hvad de vil, men de sad ikke i receptionen, havde kundekontakt eller nogen anden relationer i den biks jeg var chef i.
Det skulle jeg nok få afhjulpet.
"Ud og skift vand i vandpytterne, Helge67uz og Conniiiiiiiiiiiiiiie-enhjørning."
AARRGGHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• Like
Reactions: Tom

Hvis du har apati for AaB som jeg har er det underholdende at læse med her.
Mange ytringer minder om egne da vi rykkede ned.

Season 19 Nbc GIF by Law & Order

Latest posts

Back