Jeg kiggede også efter hvor man havde varedeklareret det. Ikke at man ikke kan høre det, eller regne det ud fordi det selvfølgelig er helt ‘out of character,’ men teknologien bliver bedre og det kunne laves mere ondsindet.
Bortset fra det er meget sjovt, men det ville heller ikke blive mindre sjovt af at der stod at det er AI og satire.
Jeg kiggede også efter hvor man havde varedeklareret det. Ikke at man ikke kan høre det, eller regne det ud fordi det selvfølgelig er helt ‘out of character,’ men teknologien bliver bedre og det kunne laves mere ondsindet.
Men havde man sagt:
I top 6 men med 2 point ned til 7.pladsen, 3 point op til Randers, og risiko for delt 7. plads til jul efter svær udebanekamp som afslutning, havde man så?
Begge dele er sandt.
Og i klassisk AGF-stil, så er der sandt for dyden langt imellem en 3.plads og avancement i pokalen til semifinalen, og så på delt 7.plads og exit til BIF.
Det med ligaen kan ende lidt "midt imellem optimalt og worst case - med fx en uafgjort til os i Silkeborg, hvor FCN ikke vinder i Parken.
Det er jo med BIFs sejr ikke urealistisk at SIF vinder over os, og FCN klarer X i Parken, og at Randers slår Viborg.
Puha... Vi kan ikke påvirke de andre resultater, så med en sejr er vi garanteret at ligge 3'er (delt med Randers hvis de slår Viborg).
Men havde man sagt:
I top 6 men med 2 point ned til 7.pladsen, 3 point op til Randers, og risiko for delt 7. plads til jul efter svær udebanekamp som afslutning, havde man så?
Ja, det havde jeg personligt solgt den for. Any day. Vi er iøvrigt a point med Randers. Men jeg anerkender til fulde, at det ikke er et skønmaleri, og at det er et nuanceret billede. Personligt vil jeg altid sælge en efterårssæson for at være i spil til guldet, når foråret starter op. Med klubbens historik in mente vil alt andet simpelhen være vanvid.
Mit håb var at vi kommer sikkert i top-6 og det nuværende pointsnit vil resultere i 37 point, som altid vil være nok, og hvis man så også skeler til programmet, hvor vi har overstået de forventede konkurrenter i top-5, opfylder efteråret helt sikkert kriteriet. Selvfølgelig har den sidste runde i efteråret og det samlede resultat af pokalkvartfinalerne stor betydning, men det kan vel heller ikke ende helt forfærdeligt alt i alt, selvom det da vil føles lidt ærgerligt fordi sæsonstarten var så god. Vi plejer også at gøre god brug af vinteropstarten, så jeg føler mig uanset fortrøstningsfuld ift at komme med i top-6 og så er vi også i spil til medaljer.
This site uses cookies to help personalise content, tailor your experience and to keep you logged in if you register.
By continuing to use this site, you are consenting to our use of cookies.