New posts

Den store tribune-tråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 257
  • Views Views: Views 20K
Om AGFs både for homofobiske tilråbi Hillerød:

- er der kommet noget frem om mængden af tilråb og hvor mange der råbte noget upassende? Det er mig bekendt ikke noget, der normalt er en del af AGFs repertoire, men lyder omvendt voldsomt hvis en enkelt idiots råb er takseret til 50.000 kr.
Jeg var til stede og hverken jeg eller mine tre medfans opdagede noget. Jeg har dog hørt fra en anden på tribunen, at en enkelt ung herre en enkelt gang råbte bøsserøv efter en spiller, der lå og modtog behandling.

Med fare for at lyde som en person, der ikke kraftigt nok tager afstand fra homofobi, synes jeg, det er en voldsom reaktion fra dommer og disciplinærkomité.

Jeg synes virkelig, at vi som fans har et kæmpe medansvar for at tage fat i hinanden og få fjernet den slags lort fra tribunen, men jeg har svært ved at se rimeligheden i bødens størrelse.

Hvis andre tilstedeværende kan fortælle om andet, hører jeg meget gerne.

Jeg var til stede og hverken jeg eller mine tre medfans opdagede noget. Jeg har dog hørt fra en anden på tribunen, at en enkelt ung herre en enkelt gang råbte bøsserøv efter en spiller, der lå og modtog behandling.

Med fare for at lyde som en person, der ikke kraftigt nok tager afstand fra homofobi, synes jeg, det er en voldsom reaktion fra dommer og disciplinærkomité.

Jeg synes virkelig, at vi som fans har et kæmpe medansvar for at tage fat i hinanden og få fjernet den slags lort fra tribunen, men jeg har svært ved at se rimeligheden i bødens størrelse.

Hvis andre tilstedeværende kan fortælle om andet, hører jeg meget gerne.
Det var dét jeg gættede på. -Man hører det regelmæssigt rundt omkring.

Jeg er egentlig for nultolerance, og har ikke noget imod en bøde i denne størrelse, problemet er jo bare at der kan uddeles bøder i udkants-København (Brønshøj, Valby, Amager osv) for 250.000 hver anden weekend, men der sker intet

Back