New posts

Den store tribune-tråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 218
  • Views Views: Views 18K
TV2 har korrespondenter på alle hold - de fleste deler dog. Vi har Allan Hvid sammen med RFC.

Så lærte jeg det. Der er gået totalt inflation i ordet "korrespondent", som betød noget helt andet, da jeg gik på Journalisthøjskolen for en generation siden. Er der også Novo-korrespondenter og Mærsk-korrespondenter?

Så lærte jeg det. Der er gået totalt inflation i ordet "korrespondent", som betød noget helt andet, da jeg gik på Journalisthøjskolen for en generation siden. Er der også Novo-korrespondenter og Mærsk-korrespondenter?
Jeg tror den officielle titel er Novo-reporter:

Nok ikke, men der findes en højprofileret "international fodboldkorrespondent," som udelukkende dækker dansk fodbold.

Jeg skal ikke kunne sige, hvem der fandt på den bastardisering først, men det lyder sørme fornemt.

Jeg kan godt blive ked af, at journalisten i langt højere grad er blevet produktet. Lidt ligesom politikere. Jeg tror ikke, det er sundt for branchen i længden 🤷🏼‍♂️

Den klub burde udelukkes fra alle turneringer indtil de tager deres problemer med hooligans alvorligt.

Deres direktør lyder totalt fornægtende overfor eget ansvar og muligheder for at gribe ind.
Men er det et “inside job”? Eller er gerningsmændene tilhængere af en anden klub? Det synes jeg ikke kommer så klart frem …

Okay, jeg havde forstået, at BIF-tosser havde angrebet klubbens egne ansatte.
Det var så FCK-tosser i stedet. Ikke at det forandrer noget i øvrigt.
Det er så langt ude.
Rygtet vil, at Brøndbys SLO ikke ligefrem er nogen from fyr. Han er i fighter-miljøet og medlem af Alpha. Jeg tænker, det er en hævnagt.

Ikke at det gør det bedre, men den nuance betyder nu alligevel noget, synes jeg.

Rygtet vil, at Brøndbys SLO ikke ligefrem er nogen from fyr. Han er i fighter-miljøet og medlem af Alpha. Jeg tænker, det er en hævnagt.

Ikke at det gør det bedre, men den nuance betyder nu alligevel noget, synes jeg.

Er der ikke også noget med at der er noget HA/Bandidos-fwjde blandet ind i rivaliseringen?

Last edited:
Ikke så vidt jeg ved, men jeg har personligt set AGFs SLO tage maskering på for at stå med pyro.. Ikke lige så slemt som vold, men synes det er plat når en ansat på den måde bryder reglerne
Det burde være fyringsgrund, men lige når det kommer til pyro, har klubben vist sig som ekstremt tilgivende.

Ikke så vidt jeg ved, men jeg har personligt set AGFs SLO tage maskering på for at stå med pyro.. Ikke lige så slemt som vold, men synes det er plat når en ansat på den måde bryder reglerne

Men trods alt helt anderledes end dem fra fck og Brøndby som begår, eller opfordrer til vold.

Back