Den store stemningstråd
Der findes altså sindssyge fans og måske især hos Bif - tænk sig ikke at kunne lade en i kørestol være i fred og begynde at tage ilten fra hende
Uvorne idioter!
Kommunikationsdirektøren i Bif, Søren Hanghøj, siger heldigvis at de har reageret hurtigt. Det virker måske lidt som om de er ved at vågne op derovre men der er godt nok lang vej igen, før de har styr på deres fans.
Herefter udvikler det sig drastisk. Mille Mastrup har en respiratorslange tilsluttet, der sidder på kørestolen.
- Så tager den ene luften bag på. Min hjælper skynder sig at sætte den på og spørger dem, hvad 'fanden de laver'. Den trækker vejret for mig.
- Jeg kunne dø.
Kommunikationsdirektøren i Bif, Søren Hanghøj, siger heldigvis at de har reageret hurtigt. Det virker måske lidt som om de er ved at vågne op derovre men der er godt nok lang vej igen, før de har styr på deres fans.
Ekstra Bladet har talt med Brøndbys kommunikationsdirektør Søren Hanghøj.
- Det er fuldstændig skrækkeligt og chokerende. Det er så langt over alle grænser. Det er uacceptabelt.
- Hvad har I efterfølgende gjort?
- Vi har set video igennem. Vi har fundet frem til det her menneske, der gør det, og så har vi i dag politianmeldt sagen.
- Denne her mand kommer ikke til at sætte benene på Brøndby Stadion i mange år, men hvor mange er op til politiets undersøgelse af sagen, men det her hører ingen steder hjemme.