New posts

Den store stemningstråd

• Thread starter Thread starter Alsgaard
  • Start date Start date
  • Replies Replies: Replies 739
  • Views Views: Views 40K
Den store stemningstråd
Ny afslørende artikel i rækken af fede artikler fra Politiken om fanmiljøet i FCK og BIF - denne gang afslører de, at FCK har folk ansatte med meget nær tilknytning til rocker og hooliganscenen!

• Like
Reactions: Tom
Så spiller Ronnie med musklerne 👇🏻
- Vi accepterer ikke den slags adfærd i Brøndby IF. At spytte – også selvom der ikke var risiko for at ramme, da spillerne var over syv meter væk – strider mod de værdier og den respekt, vi kræver, at alle viser, uanset kampens betydning. Der er ingen undskyldning for den slags opførsel, siger Ronnie Kesby, der er Brøndby IF’s sikkerhedschef.

Jeg synes, det er en joke, så længe de ikke gør en skid ved det andet, mere vedvarende problem.

Ved ikke om det har været diskuteret nogle steder, men det nyere tiltag med at forkorte Malaga (fjernet mellemstykket med guitar inden afslutningen, “Og nogle døre…”), synes jeg er en væsentlig nedgradering af oplevelsen.

Synes afslutningen på sangen er fed, da der kommer en top, hvor man virkelig kan råbe igennem (ved “JEG SLUTTER FRED MED DET HELE”). Og det styrkes af, at der lige har været små 30 sekunder i sangen, hvor man ikke synger, men står med resten af stadion og glæder sig til at skråle igennem. Og i højere grad kan skråle igennem, da man lige har fået en lille pause.

Nu, uden mellemstykket, synes jeg, at det hele forhastes og skal overstås hurtigt - på bekostning af den fælles stund, hvor hele stadion samles og bygger op til at skråle igennem til sidst i sangen.

Andre der har tanker herom, eller er stødt på diskussioner herom?

Ved ikke om det har været diskuteret nogle steder, men det nyere tiltag med at forkorte Malaga (fjernet mellemstykket med guitar inden afslutningen, “Og nogle døre…”), synes jeg er en væsentlig nedgradering af oplevelsen.

Synes afslutningen på sangen er fed, da der kommer en top, hvor man virkelig kan råbe igennem (ved “JEG SLUTTER FRED MED DET HELE”). Og det styrkes af, at der lige har været små 30 sekunder i sangen, hvor man ikke synger, men står med resten af stadion og glæder sig til at skråle igennem. Og i højere grad kan skråle igennem, da man lige har fået en lille pause.

Nu, uden mellemstykket, synes jeg, at det hele forhastes og skal overstås hurtigt - på bekostning af den fælles stund, hvor hele stadion samles og bygger op til at skråle igennem til sidst i sangen.

Andre der har tanker herom, eller er stødt på diskussioner herom?
Jeg er positiv over at guitarsoloen er klippet ud, da den gav plads til modstander-fans, og egentlig mest virkede som en pause.. Jeg syne det virker ret godt at overgangen er “lige på”, mens jeg heller ikke synes at “Jeg slutter fred”-delen lider under det :)

Det har været relativt meget diskuteret at mellemspillet fyldte for meget, og netop gav plads lydmæssigt til udefansene..

Jeg er positiv over at guitarsoloen er klippet ud, da den gav plads til modstander-fans, og egentlig mest virkede som en pause.. Jeg syne det virker ret godt at overgangen er “lige på”, mens jeg heller ikke synes at “Jeg slutter fred”-delen lider under det :)

Det har været relativt meget diskuteret at mellemspillet fyldte for meget, og netop gav plads lydmæssigt til udefansene..
Enig, mellemstykket fungerer bedre på anlægget end på stadion.
Det trak tempoet ud af sangen.

Kæmpe gevinst at mellemstykket er klippet ud!!

"Koordinerede hop God fodbold fortsat ikke tilladt på den øvre del af stemningstribunen i Parken, også kaldet Øvre B. FC København skriver på sin hjemmeside, at der fortsat bliver arbejdet på at få forstærket tribunens spillets konstruktion, men at det er en "særdeles kompleks proces".

Nogle gange er der bare en rigtig fin overensstemmelse mellem form og indhold...

;-)

/W

Ja tak. Håber Østre Landsret stadfæster dommen.

Det må næsten give klubberne anledning til at gøre en større indsats mod pyro-afbrændere.

Tænk sig hvis Bif rent faktisk bliver foregangs klub på den front.

Latest posts

Back