Ok, jeg kan godt se det kan misforståes. Jeg synes bare det var oplagt at besvare dit første "indlæg", det jeg klippede ud, med svaret fra "dit næste indlæg".
Der beskriver du faktisk hvor fedt du selv synes det ser ud. Så behøver jeg vel ikke mere dokumentation, når du selv anerkender det ser fedt ud?
Jeg har stået på stadion i 30 år, ingen jeg kender, omkring mig, eller alle de fodboldvenner jeg har haft, har en eneste gang udtrykt negative ytringer omkring romerlys på stadion. Jeg kender IKKE en eneste. Det er sådan set nok til at jeg tør konkludere at langt de fleste synes det er fedt.
Jeg synes også det er kammet over når Brøndby bøller står og kaster med romerlys, eller når de angriber udskyldige udenfor stadion. Det ene kan jeg godt adskille fra det andet.
Stemningen omkring romerlys er først blevet ting, efter at Superligaklubberne har besluttet at straffe sig selv med bøder og tomme tribuner. Derfor forstår jeg også godt at man er irriteret over det. Det ændrer bare ikke på at jeg synes det ser superfedt ud, den fascination deler jeg så med mange andre i Europa og verden.
Jeg orker egentlig ikke en længere debat om for og imod pyro, det er så rigeligt debatteret. Jeg forholdte mig til emnet bøder, og ville godt give lidt baggrund for min holdning.